مثبت سوژه |

کارآفرینی معلم بازنشسته با پشتکاری مثال‌زدنی

نورمحمد داورپناهی معلم بازنشسته‌ای است که پس از فراغت از امر تربیت، کارآفرینی را بعنوان رسالت و فعالیت خود برگزیده و توانسته در این مسیر موفق باشد.
کد خبر: ۹۶۱۲۱۳۳
|
۱۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان‌شمالی، نورمحمد داورپناهی یکی از فرهنگیان بازنشسته بسیجی است که پس از اتمام معلمی، به سمت فعالیت تولیدی روی آورده و در این زمینه کارآفرینی کرده است.

داورپناهی اهل شهرستان رازوجرگلان می‌باشد و تولید جوراب را به عنوان یک امر اقتصادی و لذت بخش برای خود انجام می‌دهد.

همسر نورمحمد داورپناهی نیز علاوه بر شراکت زندگی، او را در کسب‌وکارش بسیار یاری می‌رساند؛ داورپناهی معتقد است باید در تولید جوراب خلاقیت به خرج داد و طرح‌های مختلف را به بازار عرضه کرد.

او بین معلمی و کارآفرینی تفاوت چندانی نمی‌بیند و معتقد است هر دو برای رشد و اعتلای کشور مفید هستند و نوعی پاکی و خلوص را در خود دارند.

داورپناهی کارگاه خود را از سال ۹۷ و با امکاناتی کم راه‌اندازی و اکنون توانسته آن را به ثبات و رونق برساند که همین امر نیز باعث شده برای افراد دیگری نیز شغل خوبی ایجاد کند.

او از سپاه خراسان‌شمالی نیز به خاطر کمک‌های مالی که انجام‌داده‌اند تشکر می‌کند؛ داورپناهی اکنون مشتریان بسیاری از رازوجرگلان و بجنورد دارد که از محصولات وی استفاده می‌کند.

داورپناهی به افراد جوان توصیه می‌کند برای ورود به کارآفرینی حتما مطالعه کافی را داشته باشند و در هنگام برخورد با موانع ناامید نشوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها