خبرهای داغ:
مثبت سوژه/

گروه جهادی که سالی ۱۰ سری کامل جهیزیه و سیسمونی اهدا می‌کند

مسئول گروه جهادی شهید عرشی شیراز گفت: در راستای حمایت از ازواج و فرزندآوری، سالی ۱۰ سری جهیزیه و سیسمونی را تهیه و اهدا می‌کنیم.
کد خبر: ۹۶۱۲۲۰۲
|
۱۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۶

فاطمه فهندژ فرمانده پایگاه و مسئول گروه جهادی شهید عرشی شیراز در گفتگو با خبرنگار بسیج در شیراز اظهار داشت: گروه جهادی شهید عرشی از سال ۱۳۹۸ همزمان با سیل شیراز در نوروز آغاز به کار کرد.
 
وی با اشاره به اینکه فعالیت‌های این گروه جهادی در ابتدا محدود به امدادرسانی به سیل زدگان بود، ادامه داد: در مراحل بعد بانیان بیشتری به ما اعتماد کردند و با کمک خیرین توانستیم کارهای بیشتری از جمله بازسازی ۱۰ منزل در شهرک سعدی، تعمیر و مرمت پله‌های کوچه شهید احمد کشاورز که باعث اذیت شدن مردم در رفت و آمد روزانه شده بود، و ایزوگام کردن منازل محرومین را انجام دهیم. 
 
فهندژ با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر مشوق بودن در امر ازدواج و فرزندآوری تصریح کرد: در این راستا کلاس‌های مشاوره و اهدا جهیزیه و سیسمونی را انجام دادیم که در طول سال حداقل ۱۰ جهیزیه کامل و کمک جهیزیه و ۱۰ سری سیسمونی را اهدا می‌کنیم.
 
مسئول گروه جهادی شهید عرشی شیراز گفت: در زمینه ازدواج آسان، در سال گذشته برای ۳ زوج و امسال برای ۵ زوج مراسم ازدواج آسان را برگزار کردیم.

کد ویدیو


 
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار