خبرهای داغ:

گشت و کنترل شبانه روزی مامورین یگان حفاظت پارک ملی دریاچه ارومیه در محدوده استحفاظی پارک ملی

رئیس اداره پارک ملی دریاچه ارومیه از استمرار گشت و کنترل های شبانه روزی مامورین یگان حفاظت در محدوده استحفاظی پارک ملی دریاچه ارومیه خبر داد.
کد خبر: ۹۶۱۲۲۲۰
|
۱۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۴

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل حفاظت محیط زیست استان، مرتضی داودی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج گفت: مامورین یگان حفاظت پارک ملی دریاچه ارومیه بصورت شبانه روزی محدوده استحفاظی پارک ملی را مورد پایش و کنترل میدانی قرار می دهند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف محیط زیستی با متخلفین برخورد قانونی انجام می گیرد . 

داودی با بیان اینکه پارک ملی دریاچه ارومیه از بالاترین درجه حفاظتی در میان مناطق تحت مدیریت سازمان حفاظت محیط زیست برخوردار است ، با اشاره به مقررات مربوطه اظهار کرد: هرگونه صید و شکار، قطع اشجار ، بوته کنی ، برداشت شن و ماسه ، تعلیف احشام و در حالت کلی هر عملی که موجب ورود آسیب به اکوسیستم پارک ملی شود ، ممنوع است و با متخلفین بصورت قانونی برخورد می شود.

وی در پایان از عموم شهروندان درخواست کرد ضمن همراهی با سازمان حفاظت محیط زیست در حفاظت و صیانت از محیط زیست ، در صورت مشاهده تخلفات محیط زیستی موضوع را به سامانه سراسری 1540 اطلاع دهند.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار