از اهدای تانکر آب تا پویش دعوت به چادر در لاسجرد

جهادگر بسیجی پایگاه مقاومت بسیج آمنه (س) روستای لاسجرد از اهدای یک تانکر آب با یاری خیرین و اجرای پویش دعوت به چادر به مناسبت هفته عفاف و حجاب خبر داد.
کد خبر: ۹۶۱۲۳۰۷
|
۱۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در راستای انجام اقدامات مومنانه و خیّرانه با یاری نیکوکاران، همرمان با ماه محرم، یک تانکر ۱۷۰۰ لیتری با یاری دو نیکوکار در روستای لاسجرد در سرخه تهیه و به مهدیه این روستا اهدا شد.

همچنین مراسم های عزاداری محرم هرروز در روستا برپا و همراه با اطعام از عزاداران پذیرایی می شود.

راضیه شهادت از جهادگران بسیجی پایگاه مقاومت بسیج آمنه (س) روستای لاسجرد در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: کمک های مومنانه در جهت رسیدگی به مشکلات خانواده ها و روستا در طول سال انجام و همزمان با ماه محرم یک تانکر 1700 لیتری با یاری خیرین به مهدیه روستا اهدا شد.  

او با اشاره به هفته عفاف و حجاب و اهمیت حجاب برتر، گفت:  همزمان با مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری، پویش دعوت از بانوان به چادر به احترام خون شهدا و شهیدان خدمت جهت حضور در شعبه انتخابات توسط گروه جهادی فرهنگی شهید ابراهیم رئیسی انجام شد.

جهادگر بسیجی پایگاه مقاومت بسیج آمنه (س) روستای لاسجرد ادامه داد: تهیه و توزیع شربت همراه با بسته فرهنگی انتخاباتی، جهت حضورحداکثری در انتخابات توسط اهالی محله و گروه جهادی شهید ابراهیم هادی انجام و کودکان همراه خانواده در این صحنه ملی شرکت کردند.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها