خبرهای داغ:
برای اولین بار در شهرستان ملایر صورت گرفت؛

انجام عمل جراحی موفقیت آمیز کورپکتومی برای اولین بار در ملایر

همدان-مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ملایر گفت: عمل جراحی موفقیت آمیز کورپکتومی (برداشتن بدنه مهره گردنی) برای اولین بار در ملایر انجام شد.
کد خبر: ۹۶۱۲۶۴۵
|
۲۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، دکتر کریم میرزایی اظهار کرد: با تلاش و مهارت تیم جراحی قوی بیمارستان امام حسین (ع) ملایر و برای اولین بار در این شهرستان، عمل جراحی پیچیده کورپکتومی (برداشتن بدنه مهره گردنی) با موفقیت بر روی بیمار ۴۷ ساله‌ای که به دنبال تصادف رانندگی ۶ سال پیش دچار عارضه شکستگی مهره C۶ شده بود، انجام شد.

وی افزود: این عمل جراحی که با استفاده از تکنولوژی پیشرفته نرو مانیتورینگ و با هدف رفع آسیب نخاعی و ایجاد ثبات در ستون فقرات بیمار انجام شد، با موفقیت به پایان رسید و بیمار پس از عمل جراحی، وضعیت مطلوبی دارد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ملایر عنوان کرد: استفاده از تکنولوژی نرومانیتورینگ در حین عمل جراحی کورپکتومی، به جراحان کمک می‌کند تا با دقت و ظرافت بیشتر عمل را انجام دهند و از آسیب به اعصاب نخاعی بیمار جلوگیری شود.

وی ادامه داد: انجام موفقیت آمیز این عمل جراحی پیچیده، نشان دهنده تعهد و مهارت جراحان و پرسنل بیمارستان امام حسین (ع) ملایر در ارائه خدمات به بیماران و گامی مهم در راستای ارتقای سطح خدمات ارائه شده در این بیمارستان است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها