فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

ظرفیت بسیج ما را به اقتدار رسانده است

سردار شفائی گفت: ظرفیت بسیج بخش‌های مختلف را در خود جای‌داده است و در بسیاری از حوزه‌ها ما را به اقتدار رسانده است.
کد خبر: ۹۶۱۲۶۶۵
|
۲۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۶

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، سردار سرتیپ پاسدار احمد شفائی، فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در نشست مجمع بسیجیان سیستان و بلوچستان بیان کرد: بعد از شهادت سردار شهید سلیمانی، مقام معظم رهبری اولین موردی که خواستند این بود که باید ما قوی شوم و پایه قوی‌شدن علم و دانش است و تجربه نشان داده است در هر زمینه که قوی شدیم نیازمند علم بودیم، ما باید به علم هم ایمان بیاوریم تا به جایگاه شایسته برسیم.

 
وی ادامه داد: خواهران و برادران بسیجی پیوسته به دنبال اجرایی‌کردن فرامین مقام معظم رهبری هستند و این صفت بسیجی آنان را مفتخرتر کرده است ظرفیت بسیج بخش‌های مختلف را در خود جای‌داده است و در بسیاری از حوزه‌ها ما را به اقتدار رسانده است.
 
فرمانده سپاه سلمان استان تصریح کرد: در ذیل مجمع بسیجیان گروه‌های اندیشه‌ورز از صدر سپاه تا پایین‌ترین و مهم‌ترین سطح سپاه شکل‌گرفته است تا در حوزه‌های مختلف علمی به قله برسیم و گام‌های حساب‌شده‌تر برداریم.
 
وی افزود: اگر ما نسبت به مسائل شناخت نداشته باشیم نمی‌توانیم آن را حل کنیم باید به این مسائل توجه کرد و از کار کلیشه‌ای پرهیز کرد با مسائل بسیاری مواجه هستیم؛ بنابراین باید اولویت‌ها را در استان شناخت. 
 
شفائی تشریح کرد: با علم و دانش می‌توانیم مسائل را حل کنیم و این گام اول است در گام بعدی همه عوامل اجرایی پای‌کار می‌آیند مجامع اندیشه‌ورز باید ارتباط پیوسته با عوامل اجرایی داشته باشند باید پای‌کار آمد.
 
وی ادامه داد: نخبگان و دلسوزان جامعه باید دور هم جمع شوند و به یک نتیجه برسند این اتاق فکر و مجمع اندیشه‌ورز است که جهت می‌دهد و مسیر را بسیار روشن نشان می‌دهد این دلسوزی مجمع بسیجیان در قالب دبیرخانه شود و هر سه ماه به نمایندگان ارائه شود این یک پشتوانه جدی است.
 
فرمانده سپاه سلمان استان مطرح کرد: مسائل عمده کشور را تفکر بسیجی حل کرده هر مسئله لاینحل با این تفکر برطرف شده است ما حافظ انقلاب اسلامی هستیم و تک‌بعدی نیستیم با این تفکر به جایی رسیدم که از لحاظ امنیتی و دفاعی در وضعیت بسیار مطلوب هستیم در وعده صادق دیدیم که چه مسئله‌ای انجام شد.
وی افزود: در استان خیلی جای کار داریم و چه افرادی دلسوزتر کارآمدتر و باتجربه‌تر از شما که مسئولان باتوجه‌به نظرات شما به نتیجه برسند.
 
 شفائی اظهار کرد: ما می‌توانیم از ظرفیت بسیج مجمع بسیج، گروه‌های اندیشه‌ورز استفاده کنیم و مسائل را شناخت باید توجه کرد که منابع محدود است ما می‌توانیم پیشنهاد دهیم و این به صلاح دین، دنیا و آخرت است به بخش‌های که انجام دادیم قانع نشویم باید پیوسته مجاهدت کرد و نگاه عمیقی در این زمینه داشت.
 
ارسال نظرات
آخرین اخبار