مثبت سوژه/ عرصه محوری؛

هیچ‌گاه از کِشتی اهل بیت (ع) پیاده نشوید

دانش‌آموز مداح اهل بیت (ع) گفت: موفقیت‌ها و رتبه‌های خود را عنایت خداوند و لطف اهل بیت (ع) می‌دانم و توصیه می‌کنم هیچ‌گاه از کِشتی اهل بیت (ع) پیاده نشوید.
کد خبر: ۹۶۱۲۶۸۵
|
۲۰ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۳

هدی محمودی دانش‌آموز پایه هشتم دبیرستان شهید تیمسار فلاحی ناحیه یک کرج، در گفتگو با خبرنگار افتخاری خبرگزاری بسیج از البرز کرد: چند سالی است که در رشته دعاخوانی فعالیت دارم، اما رشته مداحی را از سنین کودکی آغاز کرده‌ام، زیرا مادربزرگ بنده در این عرصه فعالیت داشتند و بنده هم علاقه‌مند شدم در این زمینه فعالیت کنم.
هیچ‌گاه از کِشتی اهل بیت (ع) پیاده نشوید
وی افزود: سال‌های بسیاری است که در کلاس‌های صداسازی و مداحی اهل بیت (ع) شرکت می‌کنم و اکنون نیز شروع به حفظ قرآن کریم کرده‌ام. همچنین افتخاراتی شامل رتبه اول در رشته دعاخوانی مسابقات قرآن، عترت و نماز، علوم پایه در مسابقات پایا و لوح تقدیری از مجموعه عترت انصار را کسب کرده‌ام.

محمودی اضافه کرد: بهترین موقعیتی که نصیب بنده شد، مداحی در بارگاه حرم حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) بود و تمام موفقیت‌هایم را از لطف پروردگار و اهل بیت (ع) می‌دانم.

دانش‌آموز مداح اهل بیت (ع) گفت: دعاخوانی سبب آرامش می‌شود، زمانی که فردی می‌بیند با لحن و صحبت شما مردم از غم اهل بیت (ع) به گریه می‌افتند و حال خوبی به آنها داده می‌شود، روی شما هم تاثیر می‌گذارد.

محمودی در مورد فواید دعا، اظهار کرد: قطعا دعا کردن، راهگشای هر فردی است و زندگی شما را پربرکت می‌کند. زمانی که خداوند آن چیزی که می‌خواهید را به شما نمی‌دهد، قطعا خیری در آن است که صلاح و مصلحت فرد در آن نیست، بنابراین باید راضی به رضای خداوند بود؛ چون او است که خیر دنیا و آخرت بندگانش را بهتر می‌خواهد.

دانش‌آموز فعال در زمینه مداحی و دعاخوانی خاطر نشان کرد: به دانش‌آموزان سرزمینم توصیه می‌کنم که اگر علاقه دارند حتما وارد راه اهل بیت (ع) شوند چه از راه ادعیه‌خوانی و چه از راه مدح؛ زیرا وارد شدن به این عرصه‌ها برکات زیادی در زندگی، درس و جا‌های دیگر برای شما به همراه دارد.

وی افزود: همچنین این عرصه در روز قیامت هم دست ما را می‌گیرد، خیمه اهل بیت (ع) برای همه ما است، عاشق امام حسین (ع) باشید و از کِشتی ایشان پیاده نشوید؛ زیرا ظهور نزدیک است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار