جلیلی:

ضوابط اسکان در اماکن تحت پوشش میراث فرهنگی مشخص و لازم الاجرا است

همدان-رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان ملایر گفت: شرایط و ضوابط اسکان افراد در اماکن تحت پوشش این اداره مشخص و لازم الاجرا است.
کد خبر: ۹۶۱۲۷۴۹
|
۲۱ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان،  جلیلی در جلسه هماهنگی و آمادگی مدیران واحدهای اقامتی شهرستان ملایر که در راستای ارائه خدمات اقامتی در تابستان با حضور نماینده اداره اماکن عمومی و شرکت مدیران واحدهای اقامتی شهرستان برگزار شد، ضمن تسلیت فرا رسیدن ماه محرم الاحرام اظهار کرد: شرایط و ضوابط اسکان افراد در اماکن تحت پوشش این اداره مشخص و لازم الاجرا است، اقامت مسافران ایرانی با شناسنامه و کارت ملی و اقامت افراد خارجی با گذرنامه معتبر و اطلاع به اداره اماکن امکان‌پذیر است.

وی گفت: همچنین در خصوص اسکان افراد زیر ۱۸ سال یا فاقد مدارک معتبر و مشکوک ، امکان واگذاری اتاق برای این افراد وجود دارد اما باید در سریع‌ترین زمان ممکن به اداره اماکن اطلاع رسانی شود.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان ملایر افزود: مهم ترین نکته برای مدیران هتل دریافت مدرک شناسائی و ثبت ورود و خروج افراد است.

جلالوند نماینده اداره اماکن عمومی ملایر نیز در ادامه بیان کرد: مهم‌ترین موردی که برای اداره اماکن حائز اهمیت است ثبت مراجعین به واحدهای اقامتی در سامانه سنا است، همچنین ثبت ورود و خروج در دفاتر اماکن اقامتی و نصب دوربین مدار بسته بسیار مهم است.

وی با بیان اینکه متصدیان اقامت در هتل‌ها و اماکن اقامتی باید تائیدیه صلاحیت فردی را دارا باشند، افزود: نکته دیگر اینکه در صورت فوت مسافر در داخل مراکز اقامتی، در اولین گام باید به پلیس اطلاع رسانی شود و محل وقوع این اتفاق بسته و از ورود افراد به آنجا جلوگیری شود تا بررسی‌های کارشناسی صورت پذیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها