مثبت سوژه / آثار و برکات شگفت انگیز حفظ قرآن

اسدالله زاده حافظ کل قرآن کریم گفت: به جرأت می‌توان گفت، مسیر زندگی ام همگام با حفظ قرآن در مسیر روشنی و پیشرفت قرار گرفت و در این مسیر نورانی در‌های خیر وبرکت کثیری به رویم گشوده شد.
کد خبر: ۹۶۱۲۷۵۲
|
۲۱ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۱

قرآن کریم، کتابی است که در این دنیای ظلم و جهد، بر دل هر خواننده‌ای، نور زندگی می‌تاباند و حکایت‌های بسیاری از بانوان فعال قرآنی می‌توان یافت که انس با این کتاب الهی زندگی آنها را دگرگون کرده است.

یادگیری قرآن کریم می‌تواند گره گشای بسیاری از مشکلات باشد و با دور کردن انسان از گناه در دنیای فانی، او را وارد وادی سعادت کند. در دنیایی که تشخیص حق از باطل به نازکی یک مو رسیده و این دو حقیقت و دروغ در هم آمیخته‌اند، توسل به کلام خدا می‌تواند چشمان انسان را هر چه بیشتر بر روی مسائل و حقایق روشن سازد و همانطور که امام صادق (ع) می‌فرمایند: «هر کس حقیقت را از طریق قرآن نشناسد، از فتنه‌ها برکنار نمی‌ماند.»

سارا اسدالله زاده حافظ کل قرآن کریم از سال ۹۵ شروع به حفظ قرآن کریم کرده و همگام با طرح فشرده‌ی حفظ در مرکز جامعه القرآن در طول یکسال حافظ کل قرآن کریم شده است.

اسدالله زاده در گفتگو با خبرگزاری بسیج، عامل موفقیت و پیشرفت خود را حمایت خانواده علی الخصوص مادرش دانست.

وی در ادامه افزود:مادرم باعث دلگرمی و ادامه‌ی مسیرم شد و در این مسیر نورانی در‌های خیر وبرکت کثیری به رویم گشوده شد و من به جرأت میتوانم بگویم سرنوشت و مسیر زندگی ام همگام با حفظ قرآن درمسیر روشنی و پیشرفت قرار گرفت و باعث شد هم به لحاظ مادی و هم معنوی که تأثیرات آن را در روحیه اخلاقیات خود به وضوح میدیدم که ایجادشده است.

این حافظ کل قرآن بیان داشت: برنامه‌ی حفظ بنده بصورت روزانه دو صفحه ایی آغاز شد و طبق روال معمول حفظ ابتدا به استماع آیات روح بخش کلام الله مجید می‌پرداختم بعد روانخوانی و روخوانی و بعد مطابق با بزرگی، کوچکی آیه شروع به حفظ می‌کردم، و همگام با حفظ برنامه‌ی تثبیت را نیز ادامه دادم.

قابل به ذکر است این حافظ قرآنی در زمینه نقاشی حائز رتبه کشوری شده است

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار