مثبت سوژه/جغرافیا محور؛

مسجد ولیعصر (عج)‌ایلخچی، چهارشنبه های امام رضایی و تفسیر قرآن

تبریز- امام جماعت بخش ایلخچی هر هفته روزهای چهارشنبه با عنوان چهارشنبه های امام رضایی کلاس قرآن با حضور اهالی شهر ایلخچی تشکیل و به تفسیر آیات می پردازد.
کد خبر: ۹۶۱۳۰۱۷
|
۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، همانطور که مساجد از آغاز انقلاب مکانی برای هم اندیشی و محلی برای تجمع و اعزام به جبهه های حق علیه باطل بوده است و نقش مهمی در تربیت جوانان این مرز وبوم بوده است، امروزه نیز شاهد فعالیت های مختلف فرهنگی و مذهبی در آن     بخصوص با استقرار پایگاه های بسیج هستیم.  

مسجد ولیعصر (عج)‌ایلخچی، چهارشنبه های امام رضایی و تفسیر قرآن

امام جماعت بخش ایلخچی که امام جماعتی مردمی و محبوب در بخش ایلخچی به حساب می‌آید با همکاری پایگاه بسیج با فعالیت های شبانه روزی خودشان برنامه های مختلفی را بر عهده گرفته و در مسجد ولیعصر(عج) ایلخچی برگزار می کند.

یکی از این فعالیت ها در کنار حلقه های صالحین پایگاه، چهارشنبه های رضوی و مبحث تفسیر قرآن کریم است.

حجت‌الاسلام اسماعیلی هر هفته روزهای چهارشنبه با عنوان چهارشنبه های امام رضایی کلاس قرآن با حضور اهالی شهر ایلخچی تشکیل و به تفسیر آیات می پردازد.

وی در مورد این حلقه می‌گوید: با ایجاد این حلقه ها که هر یک موضوعات مختلف تربیتی دارد باعث جذب هر یک از اهالی شهر در یکی از این حلقه ها میشویم.

مسجد ولیعصر (عج)‌ایلخچی، چهارشنبه های امام رضایی و تفسیر قرآن

حجت الاسلام اسماعیلی در مورد تفسیر قرآن در این حلقه ها بیان می کند: با تفسیر آیه های قرآن باعث آگاهی اهالی از معانی قرآن و آشکار شدن تفاسیر هر یک از آیه ها آشنا می‌شویم.

وی ادامه می دهد: با ایجاد حلقه های متنوع از نظر موضوعی باعث ترغیب جوانان به حضور در مساجد و حلقه ها خواهیم شد.

 

گفت و گو از خبرنگار افتخاری حوزه بدر ایلخچی؛ حسین علائی

ارسال نظرات