پیام تسلیت مسئولان سپاه انصارالحسین(ع) همدان در پی درگذشت حاج سیدجواد حجازی

همدان- فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان با صدور پیامی مشترک درگذشت مرحوم حاج سیدجواد حجازی را تسلیت گفتند.
کد خبر: ۹۶۱۳۰۶۵
|
۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۲
پیام تسلیت مسئولان سپاه انصارالحسین(ع) همدان در پی درگذشت حاج سیدجواد حجازی

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، در پی درگذشت مرحوم حاج سیدجواد حجازی، پدر گرانقدر شهیدان والا مقام سیدجعفر و سیدباقر حجازی، سردار مظاهر مجیدی فرمانده وحجت‌الاسلام الیاس نجاری مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان پیام تسلیت مشترکی را صادر کردند.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خبر درگذشت اباالشهداء و الایتام مرحوم «حاج سیدجواد حجازی» والد ارجمند شهدای گرانقدر دفاع مقدس سیدجعفر و سیدباقر حجازی موجب اندوه و تاثر فراوان گردید.

بی‌شک همت و مجاهدت آن پدر والامقام در تربیت انقلابی و ایمانی فرزندانی مجاهد، فداکار و سلحشور تحت آموزه های قرآنی و تعالیم اهل بیت عصمت و طهارت (ع) که موجب افتخار ایران و ایرانی شدند و همچنین خدمات ارزشمند آن فقید در خدمت به مردم و به ویژه ایتام برای همیشه ماندگار و الهام‌بخش مردمان این سرزمین در پرورش نسل‌های تاریخ‌ساز و پیشرو در دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های دینی، انقلابی و ملی خواهد بود.

اینجانبان فقدان آن بزرگمرد صبور را به بیت مکرم شهیدان حجازی و مردم شریف و انقلابی استان همدان تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند کریم و نعیم علو درجات و همنشینی آن مرحوم با حضرت حسین بن علی (ع) و فرزندان برومندش و صبر و شکیبایی و سکینه قلبی بازماندگان و وابستگان را مسألت می‌نماییم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها