خبرهای داغ:

بدون برخورداری از یک مجموعه‌ی حراست قوی، امنیت کاری برقرار نخواهد شد

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین به مناسبت روز حراست پیامی صادر کرد و در آن بر لزوم برخورداری یک مجموعه از حراست قوی برای امنیت شغلی و کاری تاکید کرد.
کد خبر: ۹۶۱۳۲۱۵
|
۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان متن پیام علی محمدی مدیر عامل شرکت فولاد اکسین خوزستان بدین شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم 

همکاران محترم حراست در شرکت فولاد اکسین خوزستان 

با سلام و گرامیداشت روز حراست

فرارسیدن روز حراست، یادآور نقش بی‌بدیل و مهم جایگاه آن در تأمین امنیت و صیانت از مجموعه‌های بزرگ صنعتی است. نقش‌آفرینی مجموعه‌ی حراست در ادارات، نهادها و عرصه‌های مدیریتی، تضمین‌کننده‌ی نقش‌آفرینی آنها در تراز جایگاه و اهمیت آنها در جغرافیای مدیریتی آنهاست.

بدون برخورداری از یک مجموعه‌ی حراست قوی، امنیت کاری، شغلی و مدیریتی، برقرار نخواهد شد و همه‌ی خروجی مجموعه‌ها تحت‌الشعاع اضطراب و نابسامانی امنیتی قرار خواهد گرفت.

بر این اساس، هرگونه تلاش و اهتمام در راستای تقویت کمی و‌ کیفی جایگاه حراست در سلسله‌مراتب مدیریتی و حاکمیتی، سبب تقویت این نهاد در جهت انجام وظایف آنها خواهد شد که همواره و به طور مستمر باید مورد توجه قرار گیرد.

اینجانب ضمن تسلیت ایام ماتم و اندوه شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران با وفایشان،فرارسیدن ۲۲ تیرماه روز حراست را به کارکنان خدوم، سخت‌کوش و ارجمند حراست خصوصا همکاران گرامی ام در مجموعه شرکت فولاد اکسین خوزستان را گرامی میدارم و امیدوارم در سایه‌ی توجه روزافزون به نقش و جایگاه مهم این عزیزان،ارتقای کمی و کیفی نهاد حراست را نظاره‌گر باشیم.

علی محمدی 

مدیر عامل شرکت فولاد اکسین خوزستان 

۲۲ تیر ۱۴۰۳

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار