خبرهای داغ:
آهکی خبرداد

بازسازی، نوسازی و خرید ۶۴ دستگاه ماشین آلات راهداری استان همدان

همدان-مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان از بازسازی، نوسازی و خرید ۶۴ دستگاه انواع ماشین آلات راهداری طی دو سال اخیر خبر داد.
کد خبر: ۹۶۱۳۴۱۰
|
۲۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۸

مهرداد آهکی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار کرد: نگهداری، تعمیر و بروزرسانی ماشین آلات راهداری یکی از اقداماتی است که به صورت مستمر توسط مهندسین اداره کل انجام می شود تا در تمامی فصول سال بویژه زمستان خدمات لازم برای تسهیل سفرهای برون شهری انجام شود.

وی ادامه داد: پارسال ۳۴ دستگاه از ماشین الات سنگین،نمیه سنگین و سبک بازسازی کامل شد، طی سه ماهه اول امسال نیز ۹ دستگاه از ماشین الات بازسازی، ۸ دستگاه جدید و ۱۳ مورد لوازم جانبی شامل: نمکپاش تیغه برف روب و... خریداری و وارد چرخه ناوگان راهداری استان شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان افزود: در کنار اورهال شدن ماشین آلات راهداری، با توجه به نیازی که استان برای تامین ماشین آلات به منظور امدادرسانی و خدمات رسانی مطلوب‌تر دارد، پیگیر تأمین و تخصیص اعتبار لازم، جهت خرید ماشین آلات جدید هستیم.

وی با اشاره به اینکه استان همدان با قرار گرفتن سه کریدور مهم و استراتژیکی حمل ونقل جاده ای جزو سه استان پرتردد کشور محسوب می شود، افزود: ۳۱۳ دستگاه انواع ماشین آلات در سطح استان وجود دارد و با توجه به عمر بالای ماشین آلات در اختیار، آنطور که باید تعداد ماشین‌آلات پاسخگوی نیاز استان نیست، لذا با پیگیری‌ها و با توجه به اقدامات خوب بعمل آمده در سال‌های اخیر، امیدواریم در حوزه نوسازی ناوگان ماشین آلات راهداری اتفاقات خوبی رقم بخورد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار