مثبت سوژه/عرصه محور

احیای امر به معروف و نهی از منکر از مهم ترین مؤلفه های دینی است

  مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سردشت گفت: احیای امر به معروف و نهی از منکر از مهم ترین مؤلفه های دینی است که امام حسین (ع) بر آن تاکید داشت.
کد خبر: ۹۶۱۳۴۳۰
|
۲۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام محسن حمزه صحیحی، امروز 23 تیر در مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان ضمن تسلیت ایام عزاداری اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران با وفایش، اظهار داشت: امام حسین(ع) هدف از قیام را در نامه‌ آخر خود به برادرشان محمد حنفیه نوشته بودند و هدفی جز احیای امر به معروف و نهی از منکر و ادامه دادن راه حق جد خود پیامبر اکرم(ص) نداشتند.

حجت‌الاسلام صحیحی با اشاره به اینکه بزرگترین معروفات ولایت الهی و بزرگترین منکرات ولایت طاغوت است، عنوان کرد: جهل و نجات مردم از ضلالت و گمراهی و همچنین ایجاد امنیت برای بندگان خداوند از دیگر اهداف امام حسین علی السلام از قیام بود.

این مسئول با اشاره به اینکه مسئله مهم پس از قیام امام نتیجه قیام است، افزود: پس از گذشت چهارده قرن تا کنون تنها عاملی که باعث حفظ دین اسلام بوده است خون امام حسین علیه السلام و قیام عاشورا است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سردشت با بیان اینکه دین مبین اسلام محمدی القدوس و حسینی البقا است، خاطرنشان کرد: خداوند پیامبر گرامی اسلام را با دین حق مبعوث کرد و امام حسین علیه السلام با قیام و خون خود اسلام را زنده نگاه داشت.

انتهای پیام

ارسال نظرات