مثبت سوژه/

اجرای طرح کلان یاسر و ارائه خدمات درمانی رایگان در درمانگاه مهرشفا همدان

همدان-مدیر موسسه خدمات درمانی بسیجیان استان همدان از ارائه خدمات درمانی رایگان در درمانگاه مهرشفا همدان به مناسبت ایام سوگواری عاشورا و تاسوعای حسینی طی روزهای ۲۷ و ۲۸ تیر ماه خبرداد.
کد خبر: ۹۶۱۳۴۳۹
|
۲۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۵

محمد مرادی سیف در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با تسلیت ایام سوگواری شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و هفتاد و دو تن از یاران باوفای ایشان از اجرای طرح کلان یاسر به مناسبت این ایام در همدان خبر داد و اظهار کرد: طرح کلان یاسر در ایام سوگواری شهادت امام حسین(ع) به منظور خدمات دهی رایگان برای عموم مردم اجرا می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه این طرح در روز‌های  ۱۱ و ۱۲ محرم مصادف با ۲۷ و ۲۸ تیر ماه اجرا می شود، گفت: این طرح با هدف خدمت به عزادارن و سوگواران حسینی در درمانگاه مهرشفاء همدان واقع در شهرک فرهنگیان برگزار می شود.

مدیر موسسه خدمات درمانی بسیجیان استان همدان عنوان کرد: این طرح شامل ویزیت  پزشک عمومی و ویزیت رایگان دندانپزشکی و در بخش  آزمایشگاه، آزمایش رایگان قند و چربی به صورت رایگان برای مردم سوگوار همدان است.

وی با بیان اینکه این طرح تنها مختص به بسیجیان نیست و عموم مردم می‌توانند از این خدمات به صورت رایگان استفاده کنند، یادآور شد: اجرای کلان طرح یاسر طرحی جهادی برای خدمت رسانی درمانی و بهداشتی به افراد کم برخوردار و خدمتگزاری به مردم اجرا می شود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها