حجت‌الاسلام ارزنده:

شور حسینی باید در همه ایام سال باشد

همدان-امام جمعه ملایر با بیان اینکه برای امام حسین(ع) حرارتی در قلوب مومنین ایجاد شده که هرگز سرد نمی‌شود، گفت: این حرارت مقطعی نیست و شور حسینی نه تنها در ایام محرم و صفر بلکه باید در همه ایام سال باشد.
کد خبر: ۹۶۱۳۵۰۲
|
۲۳ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۵
شور حسینی باید در همه ایام سال باشد

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام محمدعلی ارزنده در شورای اداری شهرستان ملایر ضمن تبریک به رئیس‌جمهور منتخب از ملت ایران بابت حضور پرشور پای صندوق‌های رای قدردانی کرد و این حضور را مهر تاییدی بر اقتدار نظام جمهوری اسلامی خواند.

وی با بیان اینکه برای امام حسین(ع) حرارتی در قلوب مومنین ایجاد شده که هرگز سرد نمی‌شود، گفت: این حرارت مقطعی و مربوط به یک زمان خاص نیست و شور حسینی نه تنها در ایام محرم و صفر بلکه باید در همه ایام سال باشد.

امام جمعه ملایر یکی از خط کش‌های ایمان را وجود همین حرارت در قلوب مومنین دانست و افزود: بدون شک اگر حرارتی در قلب مان باشد و توفیقی داشته باشیم، عنایت خاص امامان معصوم شامل حال ما شده است و شفاعت آخرتی نیز شامل حال ما خواهد شد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی نیز با تاکید بر اینکه شهر ما نیاز به مدیران توانمند، جسور و پا به کار دارد، تامین آب شرب و آب کشاورزی را از مهم‌ترین مشکلات کشور و شهرستان دانست.

احمد آریایی‌نژاد با بیان اینکه باید آمادگی بحران را داشته باشیم، به مشکلات حوزه آرد و نان و اختصاص آرد بیشتر به نانوایی‌ها به ویژه در این ایام و فصل تابستان اشاره و تصریح کرد: در حوزه بهداشت و درمان باید بدانیم نسبت به جمعیت، نیازمندان به درمان کاهش یا افزایش داشته است.

وی ضمن اشاره به چالش‌های بهداشت و درمان، کمبود پزشک و تعطیلی بعضی از خانه‌های بهداشت مطرح کرد: هیات مذهبی باید منسجم‌تر و برنامه‌ریزی شده‌تر باشند و از اداره اوقاف و امور خیریه برای تامین مکان هیئت‌ها کمک بگیریم.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت اهمیت رعایت عدالت برای امکانات بخش‌ها و روستاها گفت: با توجه به مزایای حوزه گردشگری و عدم آلایندگی و مشکلات صنعتی این حوزه، تورهای گردشگری ایجاد و تقویت شود.

وی با اشاره به برند جهانی مبلمان منبت ملایر، تصریح کرد: جهانی شدن بسیار مهم است اما جهانی ماندن بسیار مهم‌تر است بنابراین باید ضمن توجه به رقبای داخلی و خارجی، ضعف‌های جشنواره مبلمان منبت سال قبل را جبران کنیم.

آریایی‌نژاد با بیان اینکه احداث کارخانجات به تعاونی‌های جوانان دانش‌آموخته واگذار شود، گفت: در حوزه صنعت و معدن و آلایندگی‌های این حوزه حتما تناسب بین ایجاد شغل و سلامت مردم رعایت شود.

وی با تاکید بر استفاده از توان بیشتر اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بر استفاده از ظرفیت گردشگری شهر زیرزمینی سامن، صنایع تبدیلی حوزه کشاورزی و تعیین تکلیف اسناد مسکن‌های مهر تاکید کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها