مثبت سوژه/

خادمی قرآن کریم از افتخارات من است

همدان-مرضیه دوستی مربی توانمند قرآنی اهل دیار آیت الله بهاری (ره) یکی از افتخارات خود و هر زنی را خادمی قرآن کریم عنوان کرد.
کد خبر: ۹۶۱۳۵۱۵
|
۲۳ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مرضیه دوستی مربی توانمند در رشته مفاهیم قرآن اهل دیار آیت الله بهاری (ره)، شهرستان بهار است که به گفته خودش از سن نوجوانانی علاقه بسیاری به کتاب مقدس قرآن داشت و با تمام شور و اشتیاق سعی کرده که این راه را ادامه دهد.

این فعال و مربی قرآنی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج گفت: در سال ۱۳۹۴ در کلاس‌های تربیت معلم قرآنی شرکت کردم و بعد از گذراندن دوره‌های روخوانی و مفاهیم و تجوید مقدماتی با وجود مشکلات و مشغله زیادی که داشتم مدرک مفاهیم و روخوانی قرآن را گرفتم و در موسسه خاتم الانبیا آغاز به کار کردم.

وی با بیان اینکه نزول قرآن، انسان سازی و تربیت بشر است، افزود: هم اکنون کلاس مفاهیم قرآن را دارم و به طور رایگان و جهادی با حضور پرشور قرآن آموزانم کلاس برقرار است و قرآن‌آموزان در دوره‌ها شرکت می‌کنند و حتی در دوران شیوع بیماری کرونا نیز تعطیلی کلاس‌ها را نداشتیم.

دوستی یکی از افتخارات خود و هر زنی را خادمی قرآن کریم عنوان کرد و گفت: با هدف زنده نگه داشتن قرآن و عدم فاصله گرفتن دانش آموزان از قرآن کریم تدریس می‌کنم و خادمی قرآن کریم از افتخارات من است.

وی ادامه داد: این کلاس‌ها در رده های سنی مختلف از جمله ویژه نوجوان و مادران خردسالان را داریم که تعداد ۲۰ الی ۳۰ نفر در کلاس‌ها شرکت می‌کنند و خدا را شاکرم که با استقبال گرمی که دارند مرتب در کلاس‌ها شرکت می‌کنند و از آموزه‌های قرآنی بهره می‌گیرند.

این مربی قرآنی با بیان اینکه علاوه بر کتاب های قرآنی، کتاب عربی مدارس هم تدریس می‌کنم، گفت: با توجه به اینکه برخی از دانش آموزان در درس عربی در مدارس یادگیری سختی دارند و در این درس ضعیف هستند، بنده به طور جهادی و برای رضای خدا برای دانش آموزان درس عربی نیز تدریس می‌کنم .

وی از برگزاری اردوهای زیارتی تفریحی ویژه قرآن آموزان خود در طول سال خبر داد و گفت: در حال حاضر شاگردانم در کلاس به آسانی آیات قرآن را ترجمه می‌کنند و نمرات عربی آنها همیشه بالای ۱۷ است که این بسیار مورد رضایت آنها قرار گرفته است .

دوستی در پایان از خانم عظیمی، واحد خواهران موسسه قرآنی خاتم الانبیا که در طول سال پشتیبان وی بوده و آقای حمیدرضا قاسمی جمشید مدیر موسسه خاتم الانبیا شهرستان بهار بابت در اختیار گذاشتن امکانات موسسه تقدیر و تشکر کرد.

خبرنگار: فاطمه بدرلو

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها