۳۰۰ طرح صنعتی در استان اردبیل در حال احداث است

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: در حال حاضر ۳۰۰ طرح صنعتی در استان اردبیل در حال احداث است که با بهره‌برداری از این طرح‌ها در سال‌های آینده به اندازه کنونی به ظرفیت اشتغال بخش صنعت افزوده خواهد شد.
کد خبر: ۹۶۱۳۵۵۸
|
۲۴ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۶
۳۰۰ طرح صنعتی در استان اردبیل در حال احداث است
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، مسعود ایرانی بعداز ظهر امروز در جلسه بررسی آخرین وضعیت صنایع استان اردبیل اظهار کرد: با حمایت و پشتیبانی دولت سیزدهم صنعت استان اردبیل رو به پیشرفت بوده و با توجه به تلاش های انجام شده شاهد جذب سرمایه‌گذاران بی‌شماری در قالب طرح‌های مختلف صنعتی و معدنی استان هستیم که ماحصل آن را با افتتاح و بهره‌برداری از واحدهای تولیدی و صنعتی شاهد خواهیم بود.

۳۷۰ میلیون تن مواد معدنی مس در مشگین‌شهر در حال استحصال است

وی افزود: بخش معدن یکی از ظرفیت‌ها و پنانسیل‌های بالقوه استان اردبیل در شمال و جنوب استان بوده به طوری که ۳۷۰ میلیون تن مواد معدنی مس در مشگین‌شهر در حال استحصال است و در خلخال و کوثر نیز ظرفیت‌های خوب معدنی وجود دارد. مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: در حال حاضر ۳۰۰ طرح صنعتی در استان اردبیل در حال احداث است که با بهره‌برداری از این طرح‌ها در سال‌های آینده به اندازه کنونی به ظرفیت اشتغال بخش صنعت افزوده خواهد شد. ایرانی به ۷۰ هزار بازرسی از واحدهای صنفی در یک سال گذشته اشاره کرد و ادامه داد: به دنبال این بازرسی‌ها برای ۶ هزار نفر از فعالان صنوف متخلف پرونده تشکیل شده تا به تعزیرات حکومتی ارجاع داده شود.

تولید ۱۰۰ هزار متر مربع فرش در اردبیل

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل تولید ۱۰۰ هزار متر مربع فرش را در طول سال به همت ۳۶ هزار بافنده فرش یادآور شد و تصریح کرد: این فعالیت‌ها نشان از توانمندی استان در حوزه تولید هنر صنعت فرش است.وی گفت: اقدامات و فعالیت‌های خوبی در حوزه صنعت، معدن، تجارت و صنوف مختلف آغاز شده که قطعا با به نتیجه رسیدن آنها می‌توانیم به توسعه همه‌جانبه و پایدار استان امیدوارتر باشیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار