خبرهای داغ:
سردار نقدی:

امروز بیداری به عمق اردوگاه دشمن رسیده است/ خون سید الشهدا (ع) دنیا را بیدار کرده است

همدان-معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران با اشاره به اینکه لبنان امروز به دژ محکم مقاومت تبدیل شده است، گفت: امروز بیداری به عمق اردوگاه دشمن رسیده است.
کد خبر: ۹۶۱۳۵۹۲
|
۲۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۵
امروز بیداری به عمق اردوگاه دشمن رسیده است/ خون سید الشهدا (ع) دنیا را بیدار کرده است

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار محمدرضا نقدی در مراسم عزای اباعبدالله الحسین(ع) در جمع کارکنان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان ضمن تسلیت مصائب اهل بیت(ع)، حضور بی نظیر مردم در انتخابات را ستودنی عنوان و اظهار کرد: از همه مردم بزرگ ایران و پاسداران و نیرو های نظامی و انتظامی در برقرای انتخابات ۱۴ ریاست جمهوری تشکر می‌کنم.

وی با بیان اینکه خون‌های کربلا دوباره ثمر می‌دهد و انقلاب بزرگ جهانی در حال وقوع است، گفت: خون سید الشهدا (ع) دنیا را بیدار کرده است.

وی با اشاره به اینکه لبنان امروز به دژ محکم مقاومت تبدیل شده است، ادامه داد: امروز بیداری به عمق اردوگاه دشمن رسیده است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران گفت: کانون اصلی مبارزه و آزادی خواهی در دانشگاه‌‌های آمریکا در حال وقوع است و در داخل کاخ سفید پرچم فلسطین به اهتزار در می‌آید و همه اینها ثمر خون شهدا است.

وی ادامه داد: امروز دنیا به انقلاب اسلامی چشم دوخته است و پیروزی بزرگ نزدیک است؛ امروز به قله‌های بزرگ نزدیک هستیم و از اهل بیت(ع) کمک می‌طلبیم که خداوند ما را در این راه  ثابت قدم بدارد.

سردار نقدی در پایان اضافه کرد: اینجا اردوگاه مظلومین دنیا است و نباید کوچک‌ترین تزلزلی در ما ایجاد شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها