مثبت سوژه

کارآفرینی نوین در ساوه/ ۵ سال زمان برای احیای سبک زندگی اسلامی با طب سنتی گذاشتم

بانوی کارآفرین بسیجی ساوجی به منظور ترویج سبک زندگی اسلامی و بهره‌مندی از طب سنتی، با ارائه خدمات و محصولات مبتنی بر اصول اسلامی و طب سنتی، به بهبود کیفیت زندگی افراد کمک می‌کند.
کد خبر: ۹۶۱۳۶۷۸
|
۲۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۳

رقیه غفاری در گفتگو با خبرگزاری بسیج استان مرکزی از ساوه گفت: از همان ابتدای ورود به بسیج به مقوله طب سنتی علاقه‌مند بودم و مضاف بر اینکه شیوع بیماری کرونا در کشور باعث شد بیشتر به این طب تشویق شوم و شکر خدا نزدیک به ۵ سال است تمرکزم را در طب ایرانی و سنتی و ساخت دارو و مشاوره و انجام اعمال یداوی گذاشته‌ام.

وی گفت: با تلاش و پشتکار فراوان توانسته‌ام به ترویج سبک زندگی اسلامی و طب سنتی بپردازدم و با ارائه خدمات و محصولات متنوع، نقش مؤثری در بهبود سلامت جامعه ایفا کنم.

این کارآفرین ساوجی بیان کرد: گروه‌های جهادی شهید متوسلیان، در تلاش برای ترویج سبک زندگی اسلامی و ایرانی، فعالیت‌های گسترده‌ای را با محوریت فرزندآوری، حل مشکلات زنان نابارور و ارتقای کیفیت زندگی خانواده‌ها انجام می‌دهد وبا بهره‌گیری از دانش طب سنتی و ایرانی و ارائه مشاوره‌های تخصصی، به بهبود وضعیت سلامت و افزایش نرخ فرزندآوری در جامعه کمک می‌کند.

غفاری عنوان کرد: گروه ما در چند حیطه از جمله طب سوزنی، حجامت، اعمال یداوی و رفع مشکلات و ناهنجاری‌های جوانان خدمات مشاوره‌ای و درمانی را ارائه می‌دهد.

وی در ادامه گفت: گروه جهادی ما با هدف ترویج سبک زندگی اسلامی و ایرانی و بهبود کیفیت زندگی خانواده‌ها، در مناسبت‌های مختلف، اقدام به دایر کردن‌ایستگاه‌های سلامت ارگانیک در نقاط مختلف نموده است. این‌ایستگاه‌ها با بهره‌گیری از دانش طب سنتی و روش‌های درمانی طبیعی، به ارائه خدمات مشاوره‌ای و درمانی در چندین شاخه مختلف می‌پردازند.


وی در پایان گفت: کارآفرینی در زمینه احیای سبک زندگی اسلامی با طب سنتی می‌تواند با ترکیب آموزش، تولید و عرضه محصولات، ارائه خدمات مشاوره و درمان، پژوهش و توسعه، ترویج فرهنگ و توسعه کسب و کار به موفقیت‌های قابل توجهی دست یابد. این کارآفرینی نه تنها می‌تواند به سلامت جسمی و روحی افراد کمک کند، بلکه می‌تواند به عنوان یک منبع درآمد پایدار و مؤثر برای جامعه نیز عمل کند.

انتهای خبر/

ارسال نظرات
پر بیننده ها