خبرهای داغ:

کریدور‌های اربعینی استان فارس ایمن‌سازی می‌شوند

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس از ایمن سازی کریدور‌های ارتباطی این استان که منتهی به استان خوزستان می‌شود برای میزبانی از زائران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) خبر داد.
کد خبر: ۹۶۱۳۷۱۶
|
۲۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، محسن عمادی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس اظهارداشت: دو محور و کریدور ارتباطی قطرویه - نی ریز- استهبان - سروستان-شیراز-ارژن-قایمیه-نورآباد-رستم و محور یزد-دوراهی سورمق- صفاشهر-سعادتشهر-مرودشت - ارژن-قایمیه-نورآباد-رستم که در طرح اربعین مورد تردد زایران ومشتاقان حضرت اباعبدا... الحسین (ع) قرار می‌گیرد ایمن سازی می‌شوند.

عمادی افزود: طول رفت و برگشت کریدور‌های اربعینی در استان فارس بیش از 1500 کیلومتر است که با اقدامات راهداری مورد نیاز تا قبل از آغاز طرح اربعین حسینی (ع) ایمن سازی می‌شوند.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان فارس اظهار کرد: نصب نیوجرسی، خط کشی، ایمن سازی مقاطع دارای پتانسیل وقوع تصادف، بروزرسانی سیستم‌های روشنایی، آرامسازی ترافیک در مقاطع مسکونی، لکه گیری و روکش آسفالت، نصب علایم و … از جمله اقدامات راهداری فارس برای تردد ایمن و روان زایران اربعینی حسینی (ع) می‌باشد که تا پایان طرح نیز تداوم دارد.

وی هم چنین افزود: در ایام قبل و بعد از طرح اربعین نیز گشت‌های راهداری در محور‌های منتهی به استان خوزستان فعال می‌گردند و به کاربران جاده‌ای خدمات رسانی می‌نمایند.

عمادی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: تمامی کاربران جاده‌ای می‌توانند با سامانه تلفنی 141 و همچنین سایت www.141.ir آخرین وضعیت ترافیکی، جوی و یا هرگونه انتقاد، پیشنهاد و شکایت در بخش‌های مختلف راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان را ثبت کنند تا توسط همکاران ما رسیدگی‌های لازم بعمل آید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها