امام جمعه میانه:

تشیع به برکت جنگ نرم امام سجاد(ع) و حضرت زینب(س) زنده ماند

تبریز- امام جمعه میانه عرصه جنگ نرم را بسیار مهم و حیاتی تلقی کرده و با تاکید بر حضور قوی و نقش‌آفرینی در شبکه‌های مجازی، گفت: تشیع به برکت مدیریت قوی جنگ نرم توسط حضرت امام سجاد عليه‌السلام و حضرت زینب سلام‌الله‌علیها زنده ماند.
کد خبر: ۹۶۱۳۸۲۶
|
۲۵ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام سیدسعید رشادی در آیین سوگواری تاسوعای حسینی در سپاه میانه، اخلاص، ایثار، صبر، تلاش و استقامت را لازمه حضور در میدان جنگ نرم دانست و اظهار داشت: اگر با این ویژگی‌ها وارد صحنه شویم، میدان را از دست دشمن خارج کرده و هر یک نفر می‌تواند به اندازه یک لشکر، اثرگذار باشد.

   خطیب جمعه میانه با تشریح ویژگی‌های دو جنگ نرم و سخت، بر مراقبت بسیار در این عرصه تاکید کرد و متذکر شد: سقوط از حیثیت، شخصیت و آبرو، نتیجه اصابت گلوله‌های دشمن در این جنگ است.

   حجت‌الاسلام سیدسعید رشادی با بیان اینکه در حادثه کربلا، هم جنگ سخت بود هم جنگ نرم، گفت: امام حسین علیه‌السلام و یارانش به شدت در جنگ سخت شکست خوردند ولی در جنگ نرم، این بنی‌امیه بود که به شدت شکست خورد.

   وی اضافه کرد: مدیریت عالی امام سجاد عليه‌السلام و حضرت زینب سلام‌الله‌علیها در جنگ نرم و استمرار این مدیریت توسط ائمه معصومین علیهم‌السلام موجب ماندگاری نهضت عاشورا، سربلندی تشیع و حسینیون و تقویت روز افزون جبهه حضرت علی عليه‌السلام شد.

   حجت‌الاسلام رشادی یکی از مهمترین عوامل پیروزی قاطعانه در جنگ تحمیلی را تبعیت از کربلا به عنوان بزرگترین سلاح در جنگ نرم، عنوان کرد و افزود: اکنون به برکت عملکرد قوی فلسطین در جنگ نرم برگرفته از حادثه عاشورا، مردم غزه گرچه در ظاهر قتل‌ عام شده‌اند، اما با پیروزی در جنگ نرم، حیثیت و آبروی اسرائیل را بر باد داده و آنها را به عنوان منفورترین قوم در دنیا تبدیل کرده‌اند، به گونه‌ای که رژیم صهیونیستی در مسیر سراشیبی نابودی و اضمحلال قرار گرفته است.

    آیین سوگواری تاسوعای حسینی با حضور پرشور اعضای هیئت رزمندگان اسلام و مداحی و سینه‌زنی در حسینیه امام خمینی(ره) سپاه میانه برگزار شد.

ارسال نظرات