آستان امامزادگان آذربایجان شرقی میزبان برنامه های محرم

تبریز- مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی از میزبانی آستان مقدس امام‌زادگان استان برای اجرای برنامه‌های دهه اول محرم خبر داد.
کد خبر: ۹۶۱۳۹۱۲
|
۲۵ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سید شهاب الدین حسینی گفت: امسال در دهه اول ماه محرم در تمام  امامزادگان سطح استان و مساجد  مراسم عزاداری سیدالشهدا(ع) برگزار می شود.
 
وی افزود: با توجه به اهتمامی که نماینده ولی فقیه و ریاست سازمان اوقاف و امور خیریه نسبت به برگزاری مراسم عزاداری در ایام شهادت سیدالشهدا(ع) دارند، در ماه محرم، فرصت را مغتنم می‌دانیم و با همت تمام خادمان بقاع متبرکه آماده میزبانی این مراسمات شده ایم.
 
حجت الاسلام حسینی با اشاره به فعالیت مراکز افق در امامزادگان استان اظهار کرد: فعالیت‌های فرهنگی، قرآنی و اجتماعی شاخص در ایام محرم در این مراکز که از نظر ظرفیت و پذیرش زائر از فضای قابل توجهی برخوردارند انجام می شود.
 
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اظهار کرد: در ادامه برنامه های محرم، در ایام اربعین موکب امامزادگان استان در مسیر زائران ودر شهر مقدس سامرا در نظر گرفته شده است که هیات امنای امامزادگان و خادمان اباعبدالله در این مواکب به ارائه خدمات می پردازند
ارسال نظرات