خبرهای داغ:

راه اندازی کارگاه تعمیرات سیستم های سرمایشی در بندرامام خمینی(ره)

جهادگران در بندر امام خمینی با راه اندازی کارگاه سرویس و تعمیر سیستم های سرمایشی بیش از ۱۵۰ دستگاه تعمیرو سرویس کرده اند.
کد خبر: ۹۶۱۴۲۳۵
|
۲۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان؛ با توجه به گرمای هوا در خوزستان و استفاده ممتد از سیستم های سرمایشی خرابی و سرویس این وسایل نیاز مبرم مردم به ویژه مردم مناطق محروم است، حتی یک ساعت هم تحمل گرمای طاقت فرسا و بالای ۵۰ درجه برای مردم به ویژه در حاشیه شهرها و مناطق کم برخوردار سخت است.

گروه های جهادی با توجه به نیاز سنجی مردم مناطق مختلف مناطق کمتر برخوردار را شناسایی و اقدام به اطلاع رسانی و دریافت وسایل سرمایشی از جمله کولر و یخچال می کنند و به طور رایگان تعمیر و سرویس آن ها را انجام می دهند تا خدمتی در راستای رسالت محرومیت زدایی و جهاد فی سبیل الله باشد.

 معاونت بسیج سازندگی مرکز مقاومت بسیج بندرامام خمینی (ره) با همکاری قرارگاه منطقه ای شهرستان بندرامام خمینی(ره) ، قرارگاه جهادی شهید ابراهیم هادی ، مرکز نیکوکاری امام حسین(ع) و پشتیبانی شرکت پتروشیمی امیرکبیر نسبت به ایجاد و راه اندازی کارگاه سرویس و تعمیرات سیستم سرمایشی در شهرستان بندرامام خمینی(ره) اقدام نموده اند.

 در این رزمایش  تا کنون با استفاده از ظرفیت گروه های جهادی ، مراکز نیکوکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) مناطق هدف بیش از 150 کولر و یخچال از خانواده های محروم و کم برخوردار به صورت کامل ( موتور ، رادیاتور ، فن ، گازگیری و... ) و رایگان ، سرویس و تعمیر گردید. که تا کنون مبلغی بالغ بر 4/800/000/000 ريال هزینه  شده است.

لازم به ذکر است این رزمایش تا پایان فصل تابستان ادامه خواهد داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار