یکی از اساتید حوزه علمیه قم:

غصب جایگاه ولایت، بالاترین ظلم به بشریت بود

تبریز- یکی از اساتید حوزه علمیه قم در جمع عزاداران حسینی سپاه میانه، ولایت را رکن اصلی نظام اسلامی عنوان کرد و گفت: غصب جایگاه ولایت، بالاترین ظلم به بشریت بود.
کد خبر: ۹۶۱۴۳۰۰
|
۲۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۷

   به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام علی عزیزیان اظهار داشت: ایمان بدون امامت و ولایت، پوچ و بی‌معناست و لازمه و اساس تابش نور ایمان در قلب‌ها، جریان نور ولایت است.

   وی با اشاره به مصایب عظیمی که بر سر سیدالشهدا و اهل‌بیت علیهم‌السلام آمده است، متذکر شد: بالاترین مصیبت، مصیبت غصب ولایت و پایین آوردن شان و جایگاه ولایت است.

   استاد حوزه علمیه قم افزود: غاصبان ولایت، بجز کلمه "لااله‌الا‌الله" و "محمداًرسول‌الله" تمام پایه‌ها و فروع دین را به نفع خود تحریف کرده بودند و قیام سیدالشهدا علیه‌السلام برای احیای اسلام و سنت نبوی بود.

   حجت‌الاسلام عزیزیان وجود مبارک سیدالشهدا علیه‌السلام را باب رحمت الهی توصیف کرد و با تاکید بر لزوم بهره‌مندی از فیوضات ماه محرم، یادآور شد: دهه محرم مقطعی مهم و مغتنم برای ارتباط با امام حسین علیه‌السلام و کسب رحمت الهی است.

   آیین سوگواری و عزاداری یازدهمین روز ماه محرم با شرکت کارکنان رسمی و وظیفه و با سینه‌زنی، روضه‌خوانی و مداحی در حسینیه امام خمینی(ره) سپاه میانه برگزار شد.

ارسال نظرات