با صدور پیام های جداگانه صورت گرفت؛

تسلیت بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان مرکزی در پی عروج شهادت‌گونه «محمدحسین دریس»

بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان مرکزی در پی عروج شهادت گونه جهادگر بسیجی «محمدحسین دریس» مسئول قرارگاه جهادی «مهاجر» استان و مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اراک پیام تسلیت صادر کردند.
کد خبر: ۹۶۱۴۳۹۲
|
۲۸ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ اقشار مختلف بسیج استان مرکزی در پی عروج شهادت گونه جهادگر بسیجی «محمدحسین دریس» مسئول قرارگاه جهادی «مهاجر» استان و مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اراک پیام تسلیت صادر کردند.

*در پی عروج شهادت‌گونه «محمدحسین دریس» مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اراک، بسیج‌‌ دانشجویی استان مرکزی پیام تسلیت صادر کرد که متن آن به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

انا لله و انا الیه راجعون 

روح بی‌قرار دانشجوی بسیجی و نخبه جهادی، مرحوم «محمدحسین دریس»، یک روز پس از عاشورای ارباب بی‌کفن و پس از مجاهدت بسیار در راه محرومیت‌زدایی و خدمت‌رسانی به مردم، به سوی پروردگارش پر کشید. 

جامعه دانشگاهی استان مرکزی در حادثه رانندگی صبح یازدهم محرم در مسیر سلفچگان به ساوه، نه تنها یک دانشجوی پزشکی که طبیب بی‌قراری را از دست داد که تکلیفش را نه فقط نشستن در پشت میز کلاس که در رفع مشکلات جامعه جستجو می‌کرد.

آنان که او را می‌شناختند، گاهی از آتش درون و ‌حرص بی‌حدش به کار جهادی، متعجب می‌شدند. محمد حسین؛ یکی از امیدهای آینده انقلاب بود که عنصر اندیشه، ایمان و جهاد در او برجسته بود. 

بسیج دانشجویی استان مرکزی که خود عزادار غم سنگین برادری عزیز و مسئولی نمونه است، ضمن تسلیت به خانواده محترم جهادگر آسمانی، مرحوم "محمد حسین دریس" مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اراک، خاندان محترم، بستگان، دوستان و جامعه دانشگاهی کشور، از خداوند متعال برای این عزیز علو درجات و هم نشینی با سیدالشهداء(ع) را مسالت می‌کند. 

*شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان مرکزی نیز در پیامی جداگانه عروج جهادگر آسمانی «محمدحسین دریس» را به خانواده این مرحوم و جامعه جهادی تسلیت گفت متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَمَنْ يَخْرُجْ مِنْ بَيْتِهِ مُهَاجِرًا إِلَى اللَّهِ وَرَسُولِهِ ثُمَّ يُدْرِكْهُ الْمَوْتُ فَقَدْ وَقَعَ أَجْرُهُ عَلَى اللَّهِ ۗ وَكَانَ اللَّهُ غَفُورًا رَحِيما

و هر گاه کسی از خانه خویش برای هجرت به سوی خدا و رسول بیرون آید و در سفر، مرگ وی فرا رسد اجر و ثواب چنین کسی بر خداست و خداوند آمرزنده و مهربان است

خبر جانسوز درگذشت جهادگر پزشک ، بسیجی و مخلص دکتر محمدحسین دریس ،مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اراک که در مسیر خدمت به مستضعفین و محرومیت‌زدایی دچار حادثه ناگوار در حین رانندگی و انجام وظیفه شد، موجب تأثر و تألم همگان گردید 

جهادگران بسیجی طول دوران حیات با برکت خود همواره منشا خیرات و برکات بسیاری برای مناطق محروم هستند و آثار مثبت خدمات آنها تا سالیان متمادی برای روستائیان و مردم مناطق محروم و ساری و جاری است

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان مرکزی این غم سنگین و دردناک جهادگر مومن و انقلابی را به جهادگران سرافراز و با اخلاص، خانواده معزز، فعالان جهادگر و بسیجیان سلحشور تسلیت عرض میکند

از خداوند متعال برای آن مرحوم غفران الهی و هم‌نشینی با اربابشان اباعبدالله و برای خانواده محترمشان و همکارانشان صبر جزیل مسئلت می‌نماییم

*پیام تسلیت بسیجیان دانشگاه فرهنگیان اراک در پی عروج شهادت گونه دانشجوی جهادگر «محمدحسین دریس»

بسیجیان دانشگاه فرهنگیان پردیس شهید باهنر اراک  با صدور پیامی، عروج شهادت گونه دانشجوی جهادگر دکتر محمد حسین دریس مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اراک، را تسلیت گفتند.

متن پیام از این قرار است: 
بسم الله الرحمن الرحیم 
وَبَشِّرِ الصَّابرِینَ الَّذینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

روح بی قرار دانشجوی بسیجی و نخبه جهادی، مرحوم محمد حسین دریس، یک روز پس از عاشورای ارباب بی کفن و پس از مجاهدت بسیار در راه محرومیت‌زدایی و خدمت‌رسانی به مردم، به سوی پروردگارش پر کشید. 

جهادگر بسیجی گرانقدر اسوه انسانی دیندار، انقلابی، اندیشمند و علمی بود، خوشا به حال کسی که جانش را در راه جهاد در راه خدا و کمک رسانی به مستضعفین دریغ نورزد.

بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان شهید باهنر اراک ،که خود عزادار غم سنگین برادری عزیز و مسئولی نمونه است، ضمن تسلیت به خانواده محترم جهادگر آسمانی، مرحوم "محمد حسین دریس" مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اراک، خاندان محترم، بستگان، دوستان و جامعه دانشگاهی کشور، از خداوند متعال برای این عزیز علو درجات و هم نشینی با سیدالشهداء(ع) را مسالت می‌کند. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها