تشکیل گروه‌های صلح و سازش توسط بسیج حقوقدانان

مسؤل قشر بسیج حقوقدانان سپاه حضرت جوادالائمه(ع) گفت: بالابردن سواد حقوقی مردم، تربیت حقوقدان در تراز انقلاب اسلامی و ایجاد گروه‌های صلح و سازش از مهم‌ترین برنامه‌های بسیج حقوقدانان سپاه حضرت جوادالائمه(ع) است.
کد خبر: ۹۶۱۴۴۱۰
|
۲۸ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۹

محمد خدابخش در گفتگو با خبرنگار بسیج از خراسان‌شمالی، اظهار کرد: برنامه‌های مختلفی توسط بسیج حقوقدانان سپاه حضرت جوادالائمه(ع) انجام می‌شود که طرح حقوق یاران جزو مهم‌ترین آنها است.

وی افزود: در این طرح که در قالب ارتباط بین حوزه و پایگاه برگزار می‌شود؛ ۲۴ حوزه مشخص شده‌است که حقوقدانان بسیجی در ساعات مشخص آنجا حضور دارند و به رفع مشکلات حقوقی حوزه می‌پردازند.

مسؤل قشر بسیج حقوقدانان سپاه حضرت جوادالائمه(ع) ادامه داد: ارائه مشاوره حقوقی و برگزاری کلاس‌های آموزش مباحث حقوقی به افراد نیز از دیگر برنامه‌های بسیج حقوقدانان سپاه استان است.

خدابخش خاطرنشان کرد: ایجاد گروه‌های صلح و سازش به منظور کاهش ورودی پرونده‌های قضایی از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که دنبال می‌کنیم و میزخدمت‌ها و اردوهای جهادی در ذیل این هدف برگزار می‌شوند.

وی در ادامه گفت: هزار و ۲۰۰ نفر در استان از خدمات مشاوره حقوقی رایگان بهره‌مند شده‌اند و گروه‌های صلح و سازش توانسته‌اند رضایت ۵۰ تن از شاکیان را جذب کنند.

خدابخش تاکید کرد: تربیت حقوقدان در تراز انقلاب اسلامی نیز از مهم‌ترین برنامه‌های بسیج حقوقدانان است که دنبال می‌کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار