خبرهای داغ:

یادواره شهدای روستای چایکندی کلیبر برگزار شد

تبریز- همزمان با روز یازدهم محرم الحرام، آیین بزرگداشت شهدای پایگاه های شهيد دستغیب و امام صادق(ع) در روستای چایکندی بخش مرکزی شهرستان کلیبر برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۱۴۴۷۱
|
۲۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۳
به گزارش خبرگزاری از آذربایجان شرقی، فرمانده سپاه کلیبر در این یادواره گفت: امتداد خون شهدای ما امتداد خون شهدای کربلا است.
 
شجاعی بر لزوم جهاد تبیین بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری تاکید و اظهار کرد: رمز زنده ‌ماندن واقعه عاشورا به دلیل تبیین واقعیت‌های حماسه عاشورا توسط حضرت زینب کبری(س) و امام سجاد(ع) است به طوری که اگر این بزرگواران در طول سال‌های متمادی زندگی خود مجاهدت و تبیین و افشاگری نکرده بودند و حقیقت فلسفه عاشورا و هدف امام حسین(ع) را بیان نمی‌کردند از واقعه عاشورا برای امروز، چیزی باقی نمی‌ماند درصورتی که این نصف روز حادثه، چه‌قدر در تاریخ ما برکت کرده و تا امروز هم زنده و الهام‌بخش است.
 
وی با اشاره به اینکه در حماسه عاشورا و حماسه هشت سال دفاع مقدس، مبارزه بین جبهه حق و باطل تجلی پیدا کرده است، گفت: تبیین واقعیت‌های دفاع مقدس می‌تواند برای جامعه منشأ اثر باشد.
 
وی ادامه داد: ایمان به آرمان‌های امام(ره) و انقلاب اسلامی را وظیفه امروز همه دانست و یادآور شد:  ما باید  در هر پست و مقامی و در شغل و مرامی مکلف به شناخت و ادامه راه شهدا باشیم تا روزی که با شهدا ملاقات می‌کنیم شرمنده آنها نباشیم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار