فرمانده سپاه مراغه:

قیام امام حسین(ع) روح تحرک و آزادگی به جامعه بخشید

تبریز- فرمانده سپاه مراغه در جمع عزاداران روستای سرگیزه گفت: قیام امام حسین (ع) روح تحرک و آزادگی را به جامعه مسلمانان بخشید و در راه رسیدن به این هدف در مسیر حرکت از مدینه تا کربلا آن را تبیین کرد.
کد خبر: ۹۶۱۴۴۸۴
|
۲۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی،  یحیی حیدری افزود: در جامعه زمان امام حسین (ع)، ذائقه دنیا پرستی و بی تفاوتی به امر دین ، مسلمانان را فراگرفته بود که قیام حضرت امام حسین(ع)، مردم را نسبت به آن احیا کرد.

وی در ادامه سخنان خود  اظهار کرد: حضرت زینب سلام اله علیها توانست در امر تبیین و روشنگری، قیام امام حسین علیه السلام را به سر منزل مقصود برساند و قیام را ماندگار کند.
 
حیدری خاطرنشان کرد: امروز انقلاب اسلامی در مقابله با استکبار جهانی یک تنه ایستاده است، جمهوری اسلامی و به تاسی از قیام امام حسین(ع) عملیات پیروزمندانه وعده صادق را کلید می‌زند و با غلبه بر دشمنان به دنبال تمدن سازی اسلامی جهانی است. 
 
وی ادامه داد: امروز وظیفه انقلاب اسلامی، شناساندن امام زمان به دنیا و شناساندن یزیدیان زمان به جهان و ادامه دادن راه سید الشهداست که عبارت کل یوم عاشورا کل عرض کربلا همین است. 
 
حیدری تاکید کرد: امروز باید هیئت های عزاداری، هیئت های سیاسی و مجهز به علم تبیین و بصیرت باشند و هیئت ها باید خروجی داشته باشند و بتواند جوانان علوی و فاطمی تربیت کنند.
ارسال نظرات