خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛

معاونت علمی سپاه حامی مراکز رشد و فعالان تولیدی است

معاونت علمی سپاه حامی مراکز رشد و فعالان تولیدی است
سرهنگ طاهرخانی گفت: سپاه استان قزوین آمادگی انعقاد قرارداد در قالب تفاهم‌نامه همکاری بین معاونت علمی سپاه استان، مرکز رشد واحد‌های فناور مشترک و دانشگاه ها و دستگاه اجرایی قزوین را دارد تا ظرفیت‌های علمی و فناوری شناسایی و حمایت شود.
کد خبر: ۹۶۱۴۵۳۳
|
۲۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۴

قزوین_ به گزارش بسیج، سرهنگ ابوالفضل طاهرخانی جانشین فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، صبح امروز از مرکز رشد شهید حسن پور و مجتمع شهید بهشتی و تعدادی از شرکت‌های فناور بازدید کردند.

وی در این بازدید ضمن تشریح نقش مراکز رشد در ایجاد ارتباط بین دانشگاه و صنعت و ارائه حمایت‌های مورد نیاز جهت تبدیل ایده به محصول، راه توسعه و پیشرفت استان را سرمایه گذاری در بخش شرکت‌های فناور و دانش بنیان عنوان کرد.

جانشین فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، مهم‌ترین الزامات تحقق این مهم را فضای کاربردی برای واگذاری به شرکت‌های دانش بنیان و فناور، بهره مندی از روحیه بسیجی دانست و اظهار امیدواری کرد که جهت رفع کمبودها و موانع پیش روی تحقق شعار سال، دستگاه‌های ذیربط همکاری لازم را به عمل آورند.

سرهنگ طاهرخانی با اشاره به استعداد‌ها و ظرفیت‌های علمی موجود در استان اظهار کرد: سپاه استان قزوین آمادگی همکاری های مشترک در قالب تفاهم‌نامه همکاری بین معاونت علمی سپاه استان، مرکز رشد واحد‌های فناور مشترک و دانشگاه ها و دستگاه اجرایی قزوین را دارد تا به عنوان بازوی علمی در همه نواحی که امکان استقرار واحد‌های فناورانه وجود دارد، ظرفیت‌های علمی و فناوری شناسایی و حمایت شود.

این مسئول نظامی همچنین برای سرمایه گذاری بر روی طرح‌های فناورانه از سوی سپاه اعلام آمادگی کرد و گفت: در این راستا مشوق ها و تسهیلات حمایتی در نظر گرفته شده است که می تواند نقش مهمی در تحقق شعار سال داشته باشد.

 

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها