خبرهای داغ:

اهداء ۶۰ دستگاه کولر گازی به مددجویان هندیجان

رئیس کمیته امداد امام راحل از اهداء ۶۰ دستگاه کولر گازی به خانواده های تحت پوشش بامشارکت سپاه وبسیج در شهرستان هندیجان خبرداد.
کد خبر: ۹۶۱۴۵۳۹
|
۲۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۸

 به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ، بسیجی اسماعیل پور عبدالله رئیس کمیته امداد امام خمینی( ره ) هندیجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان با تسلیت سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین علیه السلام اظهار داشت : با مشارکت خیرین کشوری یک دستگاه ویلچر به مددجوی تحت پوشش بیمار در هندیجان اهداء شد .

وی افزود: ۵۰ عدد مخزن آب درمیان مددجویان تحت پوشش روستایی که تنش آبی و آب شرب داشتند اهداء شد و هزینه این مخزن ها به مبلغ ۷۵۰میلیون ریال می باشد .

وی بابیان همکاری تاثیر گذار گروه های جهادی بسیج ناحیه هندیجان گفت: با مشارکت های خوب وارزشمند گروه های جهادی بسیج ناحیه شهرستان هندیجان خدمات خوبی در بازسازی، مرمت و احداث خانه های تحت پوشش مددجویان در شهرستان و روستاها انجام گرفته است که از تلاش این بسیجیان جهادی و فرماندهی و بسیج سازندگی ناحیه و استانی تقدیر و تشکر می شود .

پورعبدالله رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره )شهرستان هنديجان در پایان  درخواست نمود که برای خدمات رسانی بهتر به مددجویان تحت پوشش ، نیاز به مشارکت مردمی دراین رابطه شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار