ساکی خبر داد

دستگیری ۱۷ نفر متهم در اجرای طرح امنیت محله محور در ملایر

همدان-فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از دستگیری ۱۷ نفر متهم در اجرای طرح امنیت محله محور توسط کلانتری ۱۴ ازندریان خبر داد.
کد خبر: ۹۶۱۴۵۸۳
|
۲۸ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۳

سرهنگ احمد ساکی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر اظهار کرد: در راستای پاکسازی محلات آلوده و جرم خیز مرحله دیگری از طرح جامع امنیت محله محور توسط ماموران کلانتری ۱۴ ازندریان با مشارکت معتمدین محل در شهر ازندریان اجراء شد.

وی بیان کرد: در اجرای این طرح ماموران تعداد ۳ نفر از متهمین به کلاهبرداری و ۱۴ نفر متهم جلبی دیگر را شناسایی و پس از هماهنکی با مرجع قضایی هر ۱۷ نفر متهم را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر تصریح کرد: در این ماموریت ماموران تعداد ۳ دستگاه خودرو و ۵ دستگاه موتورسیکلت را به علت ایجاد حرکات مخاطره آمیز از سوی راکبین، رانندگی مخاطره آمیز، عدم استفاده از کلاه ایمنی، تولید صدای نامتعارف و ایجاد آلودگی صوتی، نداشتن مدارک شناسایی، اعمال تغییر نامتعارف در وضعیت ظاهری و ایمنی خودروها، نصب غیرقانونی شیشه‌های دودی و دیگر مزاحمت‌های صورت گرفته توسط رانندگان توقیف و به پارکینگ منتقل کردند.

وی با اشاره به معرفی متهمان به مرجع قضایی اظهار کرد: طرح‌های امنیت محله محور از اولویت‌های این فرماندهی است که به صورت مستمر در محلات هدف اجراء خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها