خبرهای داغ:
امام جمعه شهر اقبالیه؛

تأثیرگذاری ایران در منطقه به برکت خون شهداست

تأثیرگذاری ایران در منطقه به برکت خون شهداست
حجت الاسلام علی بخشی گفت: به برکت خون شهدا و مقاومت رزمندگان و آزادگان، امروز جمهوری اسلامی ایران ابر قدرت منطقه و تأثیر گذار در معادلات جهانی است.
کد خبر: ۹۶۱۴۶۳۴
|
۲۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۴

قزوین_به گزارش بسیج، حجت الاسلام والمسلمین علی بخشی امام جمعه شهر اقبالیه در مراسم دومین سالروز شهادت مدافع وطن ستوان یکم شهید مهدی محمدی نسب با حضور مسئولین شهری و نظامی و انتظامی که عصر دیروز در مسجد محمد رسول(ص) شهر اقبالیه برگزار شد، ضمن تسلیت ایام شهادت سیدالشهدا و یاران باوفایش بیان کرد: مهمترين وظيفه ما در شرایط امروز جامعه ترويج فرهنگ شهادت، مقاومت و ایثار و انتقال آن به نسل جوان است كه بايد در اين راه بيش از پيش تلاش کنيم چرا که پاسداري از اين ارزش ها باعث آگاهي جوانان و رشد و تعالي جامعه مي شود.

حجت الاسلام علی بخشی در تشریح عظمت شهید و شهادت افزود: اگر امروز در دنیا حرف و سخن داریم و مرکز ثقل منطقه می‌باشیم به برکت خون شهدا است.

وی تأکید کرد: شهدای بزرگوار ولی نعمت ما هستند و اگر ابرقدرت منطقه هستیم به برکت خون شهداست، زیرا آن بزرگان از جان خود گذشتند تا به ایران اعتبار و آبرو ببخشند.

امام جمعه شهر اقبالیه در ادامه گفت: به برکت خون شهدا و مقاومت رزمندگان و آزادگان، امروز جمهوری اسلامی ایران ابر قدرت منطقه و تأثیر گذار در معادلات جهانی است.

حجت الاسلام علی بخشی با بیان این که موفقیت امروز کشور مرهون خون مطهر شهدا و ایستادگی آزادگان می باشد افزود: اگرامروز می توانیم با اقتدار حرف خود را به دنیا تفهیم کنیم ودر معادلات جهانی تأثیر گذار باشیم، از برکت مدیریت بی بدیل امامین انقلاب و ایثار آزادگان و شهدای گرانقدر می باشد.

 

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها