خبرهای داغ:
مثبت سوژه/

تجربه شکست‌های تلخ پلی برای پیروزی‌های بزرگ آینده است

همدان-کارآفرین جوان فامنینی از تلاش‌های شبانه روزی خود برای رونق کارش می‌گوید و از اینکه تجربه شکست‌های تلخ پلی برای پیروزی‌های بزرگ آینده است.
کد خبر: ۹۶۱۴۶۵۳
|
۲۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۲

پیام سهرابی‌مرفه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در فامنین با اشاره به اینکه در زمینه تولید پوشاک و خیاطی فعالیت دارد، اظهار کرد: از سال ۹۷ با ارتباط و شناختی که از ماموریت‌ها و برنامه‌های بسیج سازندگی داشتم و تحقیقات متعددی که در زمینه ایجاد اشتغال و رفع بیکاری انجام داده بودم دست به کار شدم و جرقه خیاطی در ذهنم زده شد.

 وی گفت: ابتدا با شناسایی استعدادها و نفراتی که علاقه به خیاطی دارند شروع کردم و بعد از آن با انجام و برگزاری آموزش‌های لازم این افراد را آماده ورود به بازار کار کردم.

این کارآفرین جوان بسیجی عنوان کرد: با سرمایه اولیه خود و استفاده از وام‌ اشتغال که از بسیج سازندگی گرفتم اقدام به خرید چرخ‌های صنعتی خیاطی و ایجاد کارگاه کردم .

وی از روزهای سخت تولید در ایام گسترش ویروس کرونا نیز یاد کرد و گفت: در آن ایام به سختی و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با کمترین نفرات در کارگاه‌های تولیدی مشغول به کار بودیم .

سهرابی مرفه در خصوص تعداد نفرات مشغول در این کارگاه‌ها گفت: بیش از ۳۰ نفر از کسانی که شغلی نداشتند در این کارگاه‌ها به صورت مستقیم مشغول به کار شدند و نفراتی نیز به صورت غیر مستقیم با ما همکاری دارند.

وی در خصوص مقصد محصولات تولیدی خود گفت: بیشتر تولیدات ما به خارج از استان و به خصوص پایتخت ایران یعنی تهران ارسال می‌شود و در آنجا به فروش می‌رسد.

این کارآفرین جوان بسیجی عنوان کرد: توصیه من به جوانان و کسانی که هنوز شغلی را انتخاب نکردند این است که بدون ترس و با تلاش و پشتکار و با توکل به خداوند با توجه به علاقه خود در زمینه اشتغال وارد شوند و از شکست‌های احتمالی ابتدای کار نهراسند چرا که این تلاش‌ها و تجربه شکست‌های تلخ پلی برای پیروزی‌های بزرگ آینده است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها