امام جمعه پلدختر:

تسریع دولت در پرداخت پول گندم کشاورزان

تسریع دولت در پرداخت پول گندم کشاورزان
امام جمعه پلدختر گفت: دولت در پرداخت پول گندم کشاورزان شهرستان پلدخترتسریع کند.
کد خبر: ۹۶۱۴۷۲۵
|
۲۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۰

به گزارش خبر گزاری بسیج لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سید محسن موسوی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه پل دختر گفت: دولت نسبت به طلب کشاورزان زحمتکش که حاصل دسترنج یک ساله آنان که امرار معاش یک خانواده است بی‌مهری نکند.؛ تلاش کشاورز در کمک به خودکفایی گندم مقدس است و ما آن را ارج می‌نهیم و شایسته نیست کشاورزان را در هنگام مراجعه و درخواست طلب گندم به نقطه کور حواله بدهیم.

 

امام جمعه پلدختر با اشاره به  شهدای غزه و محکوم کردن جنایت های رژیم صهیونیستی، خاطر نشان کرد: ۹ ماه از جنایت بی حد و بی‌سابقه رژیم صهیونیستی می‌گذرد در طول این مدت زنان و کودکان و نسل کشی برای  صهیونیست‌ها عادت شده است و آنچه پیدا است خستگی مفرط و فرسودگی سربازان رژیم جعلی اسراییل  است که بی‌سابقه است.

 

 وی گفت: نقش آمریکایی‌ها بسیار پررنگ است،تمام تسلیحات و بمب‌هایی که بیش از یک تن وزن دارند و تا سه متر بتن مسلح را تخریب می‌کنند دسترنج آمریکای جنایتکار است.

 

 امام جمعه پل دختر افزود وتو کردن  ۵۵ قطعنامه شورای امنیت علیه رژیم اسراییل، شفاف‌ترین سند برای آنها است که دستشان در قتل و خون کودکان غزه آلوده است.

 

موسوی ابراز داشت: با محکومیت مجدد و همراهی با همه مردم دنیا در حمایت از مردم غزه از موضع‌گیری رئیس جمهور منتخب در تقویت محور مقاومت و حماس تشکر و مایه مباهات است.

 

وی از حضور مردم ولایت مدار و عزادار و عاشق اهل بیت ، دست اندرکاران عزاداری و هیات های مذهبی به خاطر عزاداری های وسیع و پرشور در شهرستان تقدیر کرد.

 

 امام جمعه پلدختر ادامه داد: رونق عزاداری ، دعوت از مبلغان، شور و شعور حسینی در هیات‌های عزاداری ،توزیع نذورات گوناگون، اقامه نماز ظهر عاشورا، تجمع شام غریبان در پلدختر و روستاها صحنه‌های ماندگار به جا گذاشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها