خبرهای داغ:
امام جمعه تاکستان؛

نتیجه اعتماد به آمریکا، همان سیلی محکمی است که مصدق خورد

نتیجه اعتماد به آمریکا، همان سیلی محکمی است که مصدق خورد
آیت اله اسلامی گفت: مصدق هيچ گونه خصومتى با آمريكائى‏ها نداشت. او در مقابله با انگليسى‏ها به آمريكائى‏ها اعتماد كرد؛ با آنها روابط دوستانه‏اى داشت، به آنها اظهار علاقه مى‏كرد. مصدّق اعتماد كرد و سیلی محکمی هم خورد.
کد خبر: ۹۶۱۴۷۳۷
|
۲۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۹

قزوین_ به گزارش بسیج، آیت اله علی اسلامی امام جمعه تاکستان در خطبه‌های نماز عبادی و سیاسی جمعه این هفته با اشاره به مبارزات آیت اله کاشانی، گفت:آیت اله کاشانی اصرار داشتند که تولید و فروش مشروبات الکلی که با موازین شرعی مخالف است در ایران متوقف شود اما مصدق در جواب استدلال می‌کرد سالیانه مبلغ قابل توجهی با فروش مشروبات الکلی عاید خزانه خالی دولت می‌شود. 

وی در ادامه افزود: چنین خط مشی و تفکری به هیچ وجه نمی‌توانست مورد قبول مردم ایران باشد؛ اگر دولت مصدق مکتبی و اسلامی بود نباید کم پول و بیکاری مردم را بهانه آزادی مسکرات قرار دهد.

آیت اله اسلامی بیان کرد: آمریکا در دوره زندگی ننگین خود، غارتگر، متجاوز، خونخوار بوده است و حقوق ملت‌ها

و مردم را زیر پا گذاشته است. 

اعتماد و تکیه مصدق به آمريكا

حكومت مصدق كه به‏وسيله همان آمريكائى‏ها سرنگون شد، مصدق هيچ گونه خصومتى با آمريكائى‏ها نداشت. او در مقابله با انگليسى‏ها ايستاده بود و به آمريكائى‏ها اعتماد كرده بود؛ اميدوار بود كه آمريكائى‏ها به او كمک كنند؛ با آنها روابط دوستانه‏اى داشت، به آنها اظهار علاقه مى‏كرد، مصدّق اعتماد كرد، سیلی محکمی هم خورد.

وی با اشاره به حمله پهپادی یمن در تل آویو، گفت: این پهپاد اقتدارآفرین توانست با عبور از موانع فوق امنیتی و گنبد آهنین، هیمنه اسراییل را درهم شکسته و در تل آویو فرود آید و هشداری برای پایان تجاوزات حیوانی صهیونیست‌ها بود.

امام جمعه تاکستان اظهار کرد: حزب‌اله نیز تاکید کرده است که تا زمان توقف حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، عملیات‌ها در شمال فلسطین اشغالی ادامه خواهد داشت.

 وی ادامه داد: سیدحسن نصراله تاکید کرد؛ اگر خواسته باشید به غیرنظامیان ما همچنان حمله کنید، بدانید که با موشک‌های خود به شهرک‌های صهیونیست‌نشین جدید شما که تاکنون مورد حمله قرار نگرفته، حمله خواهیم کرد.

نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری در پایان یادآور شد: جبهه نبرد تا زمانی که تجاوزگری علیه نوار غزه ادامه دارد، متوقف نخواهد شد و فقط یک هشدار به اسرائیل کودک کش بود.

 

انتهای پیام

 

 

 

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها