خبرهای داغ:
جانشین نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین:

تاریکی طاغوت با سپیده‌دم ظهور از بین می‌رود

جانشین نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: قرآن کریم دارای بطونی است که برخی حضرات معصومین (ع) آنها را برای ما باز کرده اند.
کد خبر: ۹۶۱۴۸۵۴
|
۳۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۳

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام والمسلمین «کریم سرافراز» جانشین نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین طی سخنانی در نشست تبیینی عاشورا که در سالن ۵ آذر برگزار شد، گفت: سوره مبارکه فجر، نوعی تسلی خاطر برای رسول الله(ص) در تحمل حوادث بزرگ و سنگین از جمله حادثه بزرگ کربلاست. 

جانشین نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه نگاه‌ها به قضیه عاشورا و کربلا متفاوت است، گفت: یک نگاه مادی مبتنی براین است که امام حسین (ع) در روز عاشورا شکست خورد، اما قرآن یک دیدگاهی به ما می‌دهد و از منظری که خداوند در سوره فجر به‌ ما اموزش می‌دهد، اولا شکستی رخ نداده و دوما اینکه امام حسین (ع) پیروز صد درصدی این میدان بوده است. 

حجت الاسلام والمسلمین سرافرازبا بیان اینکه قرآن کریم دارای بطونی است که برخی حضرات معصومین (ع) آنها را برای ما باز کرده اند، به آیات سوره مبارکه «عصر» اشاره و تصریح کرد: والعصر همان قسم به امام زمان (عج الله) است؛ سوره فجر با قسم به وجود نورانی امام زمان (عج) آغاز می‌شود. تاریکی دولت‌های طاغوت چه بسا تا ظهور امام زمان ادامه داشته باشد که با سپیده دم ظهور، تاریکی شان از بین می‌رود. 

وی با بیان اینکه فراز اول سوره فجر با عنایت به آینده تاریخ شروع می‌شود، افزود: اگر می‌خواهید واقعه عاشورا را ارزیابی کنید، آینده تاریخ، ظهور امام زمان(عج) و رجعت معصومین علیهم السلام را ببینید. 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها