مثبت سوژه

موفق ترین پایگاه رابر با همت یک بسیجی جوان

یکی از موفق ترین پایگاه های بسیج در شهر رابر، پایگاه مقاومت بسیج صاحب الزمان(ع) است که با فرماندهی یک بسیجی جوان و همکاری بسیجیان منطقه توانسته خدمات خوبی را در منطقه خودشان انجام دهند.
کد خبر: ۹۶۱۴۹۰۴
|
۳۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۵
 

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان،  پایگاه های مقاومت بسیج یک رکن اصلی در ساماندهی و جذب بسیجیان به شمار می رود و نقش بسیار مهمی در شکل گیری ارتباط دوسویه بسیج و مردم ایفا می کنند و در طول این سالها خدمات بسیار ارزشمندی توسط این پایگاه ها به مردم  صورت گرفته است.

امید شهابی فرمانده پایگاه صاحب الزمان (ع)گفت :
از سال ۱۳۹۷ تا کنون افتخار داشته ام که خادم مردم منطقه باشم و با همکاری جوانان خوب منطقه در این چند سال خدا را شکر توانستیم تا حدود زیادی بسیج را در محله و منطقه فعال کنیم و به مردم منطقه خدمت نماییم.

امید شهابی گفت:   فعالیت ها در پایگاه مقاومت صاحب الزمان (ع) بیشتر به صورت گروهی و شبکه ای انجام می شود. این موفقیت حاصل تلاش بسیجیان پرتلاش این پایگاه و لطف و همراهی مردم منطقه بوده.

یکی از دلایل موفقیت ما تلاش برای برگزاری برنامه های هفتگی با کیفیت و جذب نوجوانان و جوانان منطقه بوده است. هم چنین انجام کارها به صورت گروهی، به طور مثال هر بخش از حوزه کاری پایگاه محله داری 5 نفر بسیجی است که مسئول آن هماهنگی و اجرای خوب اقدامات مربوط به آن بخش هستند. مانند فعالیت های جهادی، خدمت رسانی، فرهنگی، عملیاتی، اردویی و ... که به این شکل کارها به صورت گروهی وبا تعداد نفرات بیشترکارها را انجام میدادیم و همین اتحاد باعث شد که کارها به صورت شبکه ای یا گروهی انجام گیرد. 

البته فعالیت های گروهی اقتدار و کیفیت بالاتری نسبت به کارهای انفرادی داشت و همین امر باعث شد که ما کارها را از صفر تا 100 به صورت گروهی انجام دهیم.

 

شهابی بیان نمود: از مهمترین فعالیت ها و موفقیت های پایگاه در محله می توان کسب رتبه های برتر بسیجیان پایگاه در مسابقات علمی و ورزشی، راه اندازی گروه های سرود، کمک های مومنانه، برگزاری برنامه های فرهنگی،ورزشی و فراهم کردن امکانات ورزشی برای بسیجیان،  ترویج مکتب سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی،  و جذب نوجوانان محله به سمت هیئت با سیره شهدا ... نام برد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار