خبرهای داغ:
معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین؛

افتتاح نمایشگاه گروهی آثار تجسمی نخستین دوره المپیاد آموزش هنر در قزوین

افتتاح نمایشگاه گروهی آثار تجسمی نخستین دوره المپیاد آموزش هنر در قزوین
ملاحسن از برپایی نمایشگاه گروهی آثار تجسمی نخستین دوره المپیاد آموزش هنر در قزوین از سری برنامه‌های قرارگاه فرهنگی شهید آوینی خبر داد.
کد خبر: ۹۶۱۴۹۲۵
|
۳۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۱

قزوین_ امیرملاحسن معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین در گفتگو با بسیج، از برپایی نمایشگاه گروهی آثار تجسمی نخستین دوره المپیاد آموزش هنر در قزوین از سری برنامه‌های قرارگاه فرهنگی شهید آوینی خبر داد.

این نمایشگاه گروهی آموزشگاه‌های آزاد هنرهای تجسمی استان روز شنبه ۳۰تیرماه در نگارخانه استاد آصف‌زاده واقع در مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد برپا شد.

وی گفت: نخستین المپیاد آموزش هنر با هدف تشویق و توسعه کار گروهی، ارائه شناخت هنر به خانواده‌ها، ارتقای مهارت‌های فردی، گروهی و اجتماعی، ایجاد همبستگی و نشاط، امید و انگیزه به ویژه در میان هنرجویان و هنرمندان مراکز آموزشی، کمک به توسعه عدالت اجتماعی، فرهنگی و آموزشی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی با استفاده از ابزارهای هنری و آموزشی برگزار شد. 

ملاحسن افزود: نمایشگاه آثار تجسمی منتخب این المپیاد در نگارخانه استاد آصف زاده مجتمع فرهنگی هنری ارشاد شنبه ۳۰ تیرماه افتتاح و تا ۴ مرداد ماه ادامه خواهد داشت.

گفتنی است علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت۹ تا ۱۲ و ۱۷ تا ۲۰ از این نمایشگاه بازدید کنند.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار