خبرهای داغ:
با حضور وزیر ورزش و جوانان؛

 ‌۱۰ طرح ‌ورزشی استان قزوین به بهره برداری می رسد

 ‌۱۰ طرح ‌ورزشی استان قزوین به بهره برداری می رسد
با حضور وزیر ورزش و جوانان؛ ‌۱۰ طرح ‌ورزشی استان قزوین به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۹۶۱۴۹۲۸
|
۳۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۰

قزوین_ به گزارش بسیج، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان صبح امروز به منظور بازدید از پروژه های احداث چمن‌های مصنوعی و طبیعی، سالن چند منظوره و مرکز فیزیوتراپی در شهرستان های قزوین، تاکستان و ‌بوئین زهرا و بهره برداری از چند طرح دیگر به استان قزوین سفر کرد.

افتتاح ۷ زمین فوتبال در شهرستان بوئین زهرا

طی این سفر در مراسمی با حضور وزیر ورزش و جوانان، محمد مهدی اعلایی استاندار قزوین، روح الله عباسپور نماینده مردم بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی، زمین فوتبال تختی بوئین زهرا و شش زمین مینی فوتبال چمن مصنوعی به صورت همزمان افتتاح شد.

تکمیل و راه اندازی این پروژه های ورزشی با استفاده از بخش خصوصی بیش از یک سال زمان برده است و با اعتباری بالغ بر۱۷ میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است.

زمین چمن طبیعی فوتبال بویین زهرا افتتاح شد

مراسم افتتاح این زمین چمن طبیعی صبح امروز در مجموعه ورزشی تختی بویین زهرا با حضور کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان و محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین برگزار شد.

محمدجواد ملاعلی، سرمایه گذار این طرح اظهار کرد: ین زمین چمن طبیعی به متراژ ۱۱۹ در ۷۵ متر مربع بوده که با یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار بخش خصوصی راه‌اندازی شده است.

این زمین چمن طبیعی برای تکمیل پیست دو و میدانی و همچنین روشنایی کافی نیازمند اعتبارات ویژه‌ای است که باید که مورد حمایت قرار گیرد.

محسن کریمی، معاون توسعه اداره کل ورزش و جوانان قزوین نیز در جریان افتتاح این زمین بر اهمیت ورود سرمایه گذاران تاکید کرد و گفت: با توجه به هزینه‌های آب، خاک، کود، بذر و هزینه‌های نگهداری، ورود سرمایه گذاران به این عرصه قابل تقدیر است.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار