خبرهای داغ:

گشت سفیران مهر در محله های سرخه برگزار شد

بسیجی پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) سرخه از برپایی گشت سفیران مهر با هدف احیای امر به معروف و نهی از منکر در محله های سرخه خبر داد.
کد خبر: ۹۶۱۴۹۵۸
|
۳۰ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با ماه محرم، گشت گروه سفیران مهر پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) سرخه با محوریت عفاف و حجاب انجام شد.

زهرا ادهم از بسیجیان این پایگاه مقاومت در حاشیه مراسم در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: طرح «سفیران مهر و هدایت» در محله با هدف احیای امر به معروف و نهی از منکر اجرایی و عملیاتی می‌شود.

او افزود: امروز دشمن سرمایه‌گذاری زیادی انجام داده تا شاید با نمایش فساد و بی‌عفتی، بستر‌های انحطاط خانواده‌ها، و به خصوص جوانان، را فراهم کند تا از این طریق راهی برای ضربه زدن به سرمایه دینی و اجتماعی، به ویژه در میان جوانان، به دست آورد. در این راستا گشت محله محور سفیران مهر به همت پایگاه های مقاومت بسیج در محدوده شهری از محله ها به همت خواهران بسیجی برگزار می شود.

بسیجی پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) ادامه داد: پنج مورد تذکر لسانی توسط تیم امر به معروف و نهی از منکر پایگاه در محدوده میدان بهشتی، میدان ۹دی، مسکن مهر و شهرک امام انجام شد.

ادهم تصریح کرد: همزمان با ماه محرم، حسینیه کودکان و نوجوانان همراه با داستان گویی در مورد عفاف و حجاب برای دختران در پایگاه برپا شد.

او اضافه کرد: همچنین مجمع سرگروه های صالحین پایگاه حضرت فاطمه زهرا(س) با حضور حجت الاسلام والمسلمین قلیچی مسوول تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان و جمعی دیگر از کارکنان حوزه کوثر تشکیل و در خصوص محورهای موردنظر گفتگو شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار