خبرهای داغ:
قاسمی فرزاد تأکید کرد

انتقال پیام‌ شهدای والامقام به نسل جدید توسط نویسندگان ادبیات پایداری و مقاومت

همدان-استاندار همدان همدان گفت: نویسندگان ادبیات پایداری رسالت خطیر و ارزشمند رساندن پیام شهدای والامقام به نسل آینده را برعهده دارند.
کد خبر: ۹۶۱۴۹۸۰
|
۳۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در نشست صمیمی با نویسندگان نوقلم حوزه ادبیات پایداری و مقاومت، اظهار کرد: نویسندگان ادبیات پایداری رسالت خطیر و ارزشمند رساندن پیام شهدای والامقام به نسل آینده را برعهده دارند که قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه فرهنگ اعتقادی که بُن‌مایه‌ اقدامات و عملکرد در انقلاب‌اسلامی است و مورد حمله مستکبران قرار گرفته، باید حفظ شود، گفت: کسانی که دوران هشت سال دفاع مقدس را درک نکردند با انتقال مفاهیم ادبیات پایداری توسط نویسندگان به آگاهی لازم می‌رسند.

استاندار همدان تصریح کرد: هدف تمام رزمندگان که از اقشار مختلف جامعه در دفاع مقدس حضور داشتند، جلب رضایت خداوند متعال، لبیک به فرمان امام راحل (ره) و اجرای ارزش‌های اعتقادی بود و هیچ‌گاه منافع شخصی و دنیوی را مدنظر نداشتند.

وی ادامه داد: مردم شریف ایران اسلامی برای حضور در دفاع مقدس و جبهه‌های حق علیه باطل از یکدیگر سبقت می‌گرفتند که این روحیه ریشه در احکام نورانی قرآن کریم و روایات ائمه اطهار(ع) داشت.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه دوران هشت سال دفاع مقدس دانشگاه انسان‌ساز و پرورش مکتب اعتقادی و اسلامی بود، عنوان کرد: اگر ادبیات فاخر دفاع مقدس، پایداری و مقاومت، به درستی به نسل حاضر و نوجوانان منتقل شود؛دیگر شاهد آسیب‌های اجتماعی نخواهیم بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها