خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهرستان بیرجند

فرماندهی یعنی حلقه وصل بین همه آحاد جامعه

مراسم تکریم و معارفه فرمانده پایگاه امام خمینی رحمة الله علیه با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند و با حضور فرمانده حوزه کربلا برگزار گردید . در این مراسم از زحمات جناب آقای حسین آبادی تقدیر و تشکر به عمل آمد و جناب آقای جوان به عنوان فرمانده جدید پایگاه معرفی گردید.
کد خبر: ۹۶۱۵۰۱۶
|
۳۰ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سرهنگ خراسانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند امروز در مراسم تکریم و معارفه پایگاه امام خمینی حسین آباد سادات برگزار شد، ضمن عرض تسلیت ایام شهادت حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و خداقوت و عرض سلام و ادب خدمت همه بسیجیان پایگاه امام خمینی رحمه الله علیه حسین آباد سادات گفت: برای موفقیت و پیشرفت پایگاه چند موضوع نیاز هست که نگاه ویژه ای بکنیم و تقویت بکنیم .

سرهنگ خراسانی به چهار نکته اساسی اشاره کرد و گفت: یک پایگاه بسیج قوی و توانمند است که دارای شورای پایگاه قوی باشد و زمانی که نگاهمان به همه مردم روستا باشد و از همه ظرفیت اهالی روستای حسین آباد و از جوانان خوش فکر و توانمند باید استفاده شود.

وی ادامه داد : زمانی قدرت میگیریم که کادر سازی کنیم و همه ظرفیت ها را بتوانیم استفاده کنیم کار تشکیلاتی را ادامه دهیم  و این فعالیت ها نیاز به ظرافت های ویژه ای دارد ،نیاز به صبر و قدرت و ظرافت های خودش دارد که بتواند کار را راه بیندازیم. شاید در ابتدا سرعت کم باشد اما زمانی که قدرت گرفت با قوت پیش میرود 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند بیان کرد: برگزاری جلسات هییت اندیشه ورز از فعالیت های مهم می باشد ، برخی ها نمیتوانند در پایگاه حضور پیدا کنند اما خوش فکر ، اهل نظر ، صاحب فکر  و خلاق هستند قطعا میتوانیم با استفاده از ظرفیت این افراد پایگاه موفق تری داشته باشیم.

وی در ادامه افزود: برنامه ریزی برای همه سطوح سرزمینی و به همه مردم روستا معطوف میباشد به گروه های مردمی،  مردمی که در مسجد و هیئت و همه فعالیت ها شرکت میکنند  باید برنامه ریزی کنیم و همه افراد ، جامعه هدف پایگاه محسوب می شود و این شدنی است ،تجربه در بسیج نشان داده که می شود و می توانیم ، همیشه سطح بسیج بالا تر از آن چیزی است که ما فکر میکنیم ، ظرفیت بسیجیان پایگاه بسیار بالا می باشد . با هماهنگی همدلی و هم نظری از دهیاری و شورا تا اهالی روستا نظر همه را بدانیم و بهترین نظر را انجام دهیم ، پایگاه بسیج باید حلقه وصل باشد و این فقط با روحیه بسیجی انجام می گیرد.

در پایان سرهنگ پاسدار حسین خراسانی ضمن تشکر از فرمانده سابق پایگاه جناب آقای حسین آبادی و آرزوی موفقیت برای فرمانده جدید پایگاه جناب آقای جوان گفت: ارتباط و هماهنگی پایگاه برادر و خواهر با یکدیگر و هم نظری و هماهنگی و نگاه به مسائل یکی باشد تا بتوانیم باعث رشد بسیجیان باشیم ، مهم ترین کار کادر سازی است همین جوانان میخواهند در آینده مسئولیت بگیرند و باید در آینده بتوانند قدرت ارتباط گیری و مسئولیت پذیری را داشته باشد ، اگر ما اکنون بتوانیم این انگیزه و توانمندی را ایجاد کنیم انشاللله آینده روشن در انتظار ما خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها