سردار عباسقلی زاده:

بسیج ظرفیتی بی بدیل برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی است

تبریز- فرمانده سپاه عاشورا اظهارداشت: ظرفیت بی بدیل بسیج بزرگترین امکان برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۶۱۵۰۵۲
|
۳۰ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سردار اصغر عباسقلی زاده در دیدار با نماینده جدید ولی فقیه در استان، با تکریم و تعظیم یاد و نام شهید آل هاشم و تبریک انتصاب حجت الاسلام والمسلمین مطهری اصل به سمت نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز گفت: سپاه و بسیج با ظرفیت عظیم خود در خدمت شماست.

وی افزود:  سپاه خود را بازوی روحانیت می داند و شما که منصوب ولایت هستید و طبعاً بسیج در تحقق منویات ولایت و شخص جنابعالی تمام تلاش خود را بکار خواهد بست. 

حجت الاسلام سرایی نیز در این دیدار با تبریک انتصاب ایشان به عنوان نماینده ولی فقیه در استان و امامت جمعه تبریز گفت: بحمدالله شما به مسائل انقلاب اشراف کامل دارید، شهید عزیز آل هاشم، به بسیجیان و سپاه خیلی محبت داشت. سابقه شما بخصوص در مدت مسئولیت حوزه های علمیه نشان می دهد همواره پشتیبان بسیج بوده اید. 

حجت الاسلام مطهری اصل نیز گفت: وجه دینی و انقلابی سپاه با تکیه بر مردمی بودن آن از اول انقلاب تاکنون استمرار داشته است و سپاه باید نگاه فرامرزی داشته و با توطئه های دشمنان و جریان نفوذ مقابله کند. 

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به نگاه صمیمی شهید آل هاشم به سپاه گفت: این شهید عزیز به نیروهای مسلح علاقمند و ارتباط ایشان با پاسداران غیر قابل توصیف بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار