شهرستان ورزقان در مسير توسعه

تبریز- رئيس سازمان مديريت و برنامه‌ريزي آذربايجان شرقي گفت: شهرستان ورزقان در سال ۱۴۰۳ با روند مطلوب و تسريع در اجرا و اتمام پروژه‌هاي نيمه تمام در مسير توسعه يافتگي قرار خواهد گرفت.
کد خبر: ۹۶۱۵۰۶۵
|
۳۱ تير ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حيدر فتح‌زاده امشب در جلسه كميته برنامه ريزي شهرستان ورزقان اظهار كرد: در سال ۱۴۰۳ براي اتمام پروژه‌هاي نيمه تمام بالاي ۷۰ درصد پيشرفت شهرستان ورزقان و ارتقاي شاخص‌هاي توسعه در بخش‌هاي مدارس، راه روستايي، تامين آب شرب پايدار توزيع اعتباري صورت گرفت.

وي افزود: شهرستان ورزقان با بيش از ۵۲ هزار نفر جمعيت جزو شهرستان‌هاي توسعه نيافته استان و نيازمند توجه بيشتر براي تكميل و اتمام پروژه هاي نيمه  تمام و بخصوص در شمال شهرستان است. 

فتح‌زاده اظهار كرد: برخورداري از توانمندي‌هاي بي‌نظير در بخش گردشگري طبيعت، دسترسي به جنگل‌هاي ارسباران، تنوع ميراث تاريخي و فرهنگي، معادن غني مس و ساير فلزات، ساخت اماكن ورزشي و فرهنگي در مركز شهرستان و ساير نقاط استان، بهسازي راه‌هاي روستايي و اتمام بزرگراه ورزقان- تبريز، اتمام مجتمع آبرساني ستارخان و غيره به همراه تكميل زنجيره توليد و ارزش در بخش هاي معادن و كشاورزي ورزقان را در مسير توسعه قرار خواهد داد.

در اين جلسه جليلوند، فرماندار شهرستان ورزقان با بيان شاخص هاي مرتبط با توزيع اعتبار بر تسريع در تخصيص منابع براي اتمام پروژه ها تاكيد كرد.

وي همچنين تقويت تعامل و ارتباط با دستگاه هاي ستادي براي انتقال مسائل و مشكلات شهرستان و پيگيري منابع براي تحقق اهداف پروژه ها را ضروري برشمرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار