مثبت سوژه/ عرصه محوری؛

از سرکشی تا مرمت خانه محرومان

تبریز- مسئول گروه جهادی حضرت فاطمه زهرا(س) سپاه آذرشهر با اشاره به فعالیت این گروه جهادی گفت: سرکشی به نیازمندان از اهم برنامه های این گروه است که در ماه رمضان هر روز به یک خانواده سرکشی کردیم.
کد خبر: ۹۶۱۵۰۶۸
|
۳۱ تير ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۶

مجید قلی پور در گفت و گو با خبرگزاری بسیج افزود: اهم فعالیت های این گروه جهادی در مسجد امام حسین(ع) شهرک شهید مدنی آذرشهر و پایگاه شهدای گمنام انجام می شود که فعالیت خود را از اوایل سال ۱۴۰۱ آغاز کرده ام.

وی جامعه هدف گروه جهادی حضرت فاطمه زهرا(س) کمک به خانواده های نیازمند و بی بضاعت و  کم در آمد عنوان و اظهار کرد: تهیه بسته های غذایی‌ شامل برنج،  حبوبات، روغن نباتی، مرغ گرم، گوشت گرم، میوه وبسته های تحصیلی از جمله کمک های مومنانه این گروه به افراد بی بضاعت است.

از سرکشی تا مرمت خانه محرومان

از سرکشی تا مرمت خانه محرومان

قلی پور اضافه کرد: در ماه مبارک رمضان  هر روز به یک خانواده سرکشی شده  و بسته غذایی و در ماه‌های دیگر هر ماه حدودا به 10 خانواده بسته غذایی توزیع می شود.

وی به مرمت خانه محرومان نیز اشاره کرد و افزود: تا حالا دو خانه توسط گروه جهادی حضرت فاطمه زهرا(س) مرمت شده است.

از سرکشی تا مرمت خانه محرومان

قلی پور همچنین تهیه و اهدای جیزیه به نوعروسان را از دیگر کمک های مومنانه گروه جهادی خود نام برد و ادامه داد: برای کودکان خانواده های نیازمند هم در مناسبت های مختلف لباس تهیه و اهدا می شود.

 
ارسال نظرات
آخرین اخبار