خبرهای داغ:
مسئول مرکز متنا سازمان فضای مجازی بسیج خراسان جنوبی:

اولین کارگاه تخصصی تولیدات محتوایی در سطح خراسان جنوبی در حال برگزاری است

براتی گفت: مرکز متنا بسیج خراسان جنوبی آموزش های تخصصی خود را در سه محور گرافیک (فتوشاپ)، تدوین (پریمیر) و پویانمایی (افترافکت) شروع کرده و تا پایان شهریور ماه به صورت حضوری در سطح شهرستانها ادامه دار خواهد بود.
کد خبر: ۹۶۱۵۲۲۷
|
۰۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، براتی مسئول مرکز متنا سازمان فضای مجازی بسیج خراسان جنوبی گفت: اولین کارگاه تخصصی تولیدات محتوایی در خراسان جنوبی درحال برگزاری است.

وی اظهار داشت: مرکز متنا بسیج خراسان جنوبی؛ آموزش‌های تخصصی خود را در سه محور گرافیک(فتوشاپ)، تدوین(پریمیر) و پویانمایی(افترافکت) شروع کرده و این آموزش‌ها تا پایان شهریور ماه به صورت حضوری در سطح شهرستان‌های استان ادامه دارد.

وی ادامه داد: علاقه‌مندانی که تاکنون در آموزش‌ها نتوانستند شرکت کنند، می‌توانند جهت ثبت نام به آدرس matna_bir@ در پیام‌رسان ایتا ارتباط حاصل نمایند.

مسئول مرکز متنا بسیج خراسان‌ جنوبی بیان کرد: عوامل تولید محتوای مرکز متنا بسیج خراسان جنوبی در حوزه موشن‌گرافیک و ساخت نماهنگ، پوستر گرافیکی و کلیپ موبایلی در جام رسانه‌ای امید کشور در جایگاه اول ایستادند.

براتی با بیان اینکه امروز در حوزه تولید محتوا باوجود نیروهای توانمند و خلاق نه در استان بلکه در کشور باکمترین امکانات و تجهیزات افتخار آفرینی کردیم. افزود: بایستی از این ظرفیت قوی و منسجم که در پایگاه‌های بسیج خراسان جنوبی است، استفاده و بهره ببریم.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار