خبرهای داغ:
مثبت سوژه/

کارآفرین ملایری با همت والای خود برای ۳۰ نفر اشتغال ایجاد کرد

همدان- کارآفرین ملایری با راه‌اندازی کارگاه تولیدی با همت والای خود برای ۳۰ نفر اشتغال ایجاد کرد تا پشتوانه‌ای برای خانواده‌های آنان باشد.
کد خبر: ۹۶۱۵۲۸۸
|
۳۱ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۵

لیلا تکلو در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر با بیان اینکه متولد سال ۱۳۵۳ هستم، اظهار کرد:  من در روستا بزرگ شده‌ام و تا سیکل درس خوندم و بعد ازدواج کردم و در حال حاضر سه فرزند دارم.

وی با بیان اینکه علاقه زیادی به هنر خیاطی داشتم و حدود ۲۵ سال پیش کارم را شروع کردم، گفت: در ابتدا با دوختن لباس برای فرزندان خودم شروع کردم و دیدم نیاز است که همه فوت و فن‌های خیاطی را یاد بگیرم بنابراین تصمیم گرفتم در کلاس‌های خیاطی شرکت کنم.

این کارآفرین ملایری عنوان کرد: بعد از مدت کوتاهی شخصی‌دوزی کردم اما به این کار قانع نبودم چون اهداف بزرگتری داشتم بنابراین تصمیم گرفتم یک کارگاه کوچک راه‌اندازی کنم.

وی ادامه داد: بعد از راه‌اندازی کارگاه نیز همچنان آموزش‌های لازم را می‌دیدم چراکه معتقدم برای موفقیت باید همیشه در حال آموزش دیدن باشم و هنرم را به روز کنم.

تلکو با بیان اینکه در ابتدا هدفم مستقل شدن بود اینکه بتوانم یک پشتوانه برای خانواده‌ام باشم، گفت: بعد از آن وقتی دیدم افرادی که با من در کارگاه کار می‌کنند چقدر خوشحال و راضی هستند تصمیم گرفتم هدفم را بزرگ‌تر از مستقل بودن خودم کنم و پشتوانه چند خانواده دیگر هم باشم.

وی افزود: فرزندانم که بزرگ شدند و به کار فروش لباس بچگانه مشغول شدند، تصمیم گرفتم که تولیدی لباس بچگانه راه‌اندازی کنم و به صورت تخصصی در این زمینه فعالیت کنم.

این کارآفرین ملایری با بیان اینکه در حال حاضر به صورت مستقیم وغیر مستقیم  ۳۰ نفر اشتغالزایی داشته‌ام، گفت: مشتریان نیز راضی هستند چراکه کار بی‌واسطه به دست آنها می‌رسد.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه عضو بسیج بودم و همسرم نیز بازنشسته سپاه است با کمک‌های بسیج سازندگی آشنا بودم و از طریق بسیج سازندگی سه مرحله وام گرفتم، در مرحله اول ۵۰ میلیون و دو مرحله نیز ۱۰۰ میلیون تومان، که بخشی ازمشکلم را حل کرد.

تکلو گفت: یکی از مشکلات ما گرانی پارچه است که مجبور هستم چکی خرید پارچه را انجام دهم و باید پرتلاش کار کنیم تا در موعد مقرر بتوانم تولیدات خود را فروخته و چک‌هایم را پاس کنم.

وی با بیان اینکه در نمایشگاه‌های مختلفی هم شرکت کرده‌ام و برند ما «شادلین» است، گفت: یک تعاونی هم با عنوان شرکت تعاونی «مروارید» داریم که با همین نام‌ها در نمایشگاه‌های مختلف شرکت کردیم.

این کارآفرین ملایری عنوان کرد: اگر کسی بخواهد وارد این کار شود بایداز بازار فروش خیالش راحت باشد، من در ابتدا با فضای مجازی شرو ع به تبلیغ کار خودم کردم و الان بعد از چند سال، مشتری‌های ثابت خود را از همه جای کشور و حتی کشورهای همسایه دارم.

وی تصریح کرد: کار ما به صورت عمده به فروش می‌رسد وهمیشه قیمت پایین را ارائه می‌دهیم و سود خود را در تیراژ می‌بریم و چیزی که به آن قلباً اعتقاد دارم راضی کردن خیاط‌ها است که باعث برکت کارم شده است.

تکلو با بیان اینکه اگر کسی بخواهد موفق شود باید افراد خانواده باهم اتحاد داشته باشند چراکه یک دست صدا ندارد، افزود: همه ما در کارگاه به عنوان یک خانواده هستیم.

وی خاطرنشان کرد: من موفقیتم را از همت خود وهمکاری خانواده‌ام می‌دانم چراکه همواره همسر و فرزندانم پشتوانه محکمی برایم  بوده‌اند و به من کمک کرده‌اند.

خبرنگار: شهرام ذبیحی

کارآفرین ملایری با همت والای خود برای ۳۰ نفر اشتغال ایجاد کرد

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار