مثبت سوژه/ عرصه محوری؛

تلاش جهادگران حوزه بدر ساخت خانه محروم در روستاها

تبریز- مسئول گروه جهادی شهدای گمنام حوزه بدر ایلخچی با اشاره به فعالیت این گروه جهادی گفت: با همکاری حوزه و اعضای گروه جهادی شهدای گمنام تلاش کردیم تا در هر روستای بخش‌ایلخچی‌حداقل یک خانه برای نیازمندان بسازیم.
کد خبر: ۹۶۱۵۳۱۶
|
۰۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۱

یوسف محسنی در گفت و گو با خبرگزاری بسیج افزود: گروه جهادی شهدای گمنام ایلخچی با همکاری حوزه مقاومت بسیج بدر و اهالی بخش ایلخچی فعالیت های خود را انجام می دهد و همواره در تلاش است تا در عرصه‌های مختلف به افراد کم برخوردار بخش ایلخچی کمک رسانی انجام دهد.

وی با بیان اینکه اهالی بخش با کمک های مالی و معنوی خود باعث دلگرمی اعضای گروه جهادی می‌شونداظهار کرد: گروه جهادی شهدای گمنام تاکنون با همکاری حوزه بدر ایلخچی در چندین روستای بخش‌ ایلخچی‌ اعم از روستای گمیچی، کردلر، خاصبان و سایر روستاها توانسته خانه برای نیازمندان احداث کند.

تلاش جهادگران حوزه بدر ساخت خانه محروم در روستاها

تلاش جهادگران حوزه بدر ساخت خانه محروم در روستاها

محسنی اضافه کرد: این گروه جهادی علاوه بر ساخت خانه،در ایام مختلف سال مانند شب یلدا و سایر مناسبت های مذهبی با تهیه بسته های غذایی آن ها را در بین نیازمندان بخش توزیع و  اقدام به برپایی ایستگاه صلواتی در سطح شهر کرده است. 

وی ادامه داد: این گروه جهادی با کمک های مالی دریافتی از اهالی و خود گروه چندین جهیزیه برای نوعروسان تهیه و اهدا کرده است.

تلاش جهادگران حوزه بدر ساخت خانه محروم در روستاها

محسنی در پایان خاطرنشان کرد: اعضای گروه جهادی با همکاری شبکه بهداشت و سایر ارگان ها با حضور در روستا های بخش اقدام به واکسیناسیون رایگان دام و طیور روستاییان کرده است و همواره در تلاش است تا جغرافیای فعالیت خود را در زمینه های مختلف افزایش دهد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار