گروه جهادی فرزندان روح‌الله، مددی برای مردم محله جوادالائمه

گروه جهادی فرزندان روح‌الله با ۵۰ عضو ثابت و فعال در محله جوادالائمه بجنورد توانسته اقدامات مفیدی را در رفع مسائل این محل انجام دهد.
کد خبر: ۹۶۱۵۴۹۰
|
۰۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۶


به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان‌شمالی، گروه جهادی فرزندان روح‌الله از سال ۱۳۹۳ در منطقه جوادالائمه بجنورد فعالیت خود را آغاز کرد.

اعضای ثابت این گروه ۵۰ نفر هستند که ۳۰ نفر مرد و ۲۰ تن زن می‌باشند.

انجام فعالیت جهادی در حوزه‌های مختلف به ویژه امورات عمرانی و تلاش برای کاهش آسیب‌های اجتماعی و فقر در محله جوادالائمه از مهم‌ترین راهبردها و اقدامات این گروه است.

حسین شجاعی، مسئول گروه جهادی فرزندان روح‌الله در گفتگو با خبرنگار بسیج اظهار کرد: محله جوادالائمه بجنورد با شهر فاصله کمی دارد اما از کاستی امکانات به شدت رنج می‌برد و نیازمند همت مضاعف مسئولان برای رفع مسائل است.

وی افزود:تأمین ده قلم جهیزیه برای نیازمندان، تأمین و توزیع بسته‌های معیشتی و حمایتی و همچنین توزیع مواد بهداشتی در دوران کرونا از مهم‌ترین اقدامات گروه جهادی فرزندان روح‌الله در محله جوادالائمه می‌باشد.

شجاعی خاطرنشان کرد: شناسایی افراد بی بضاعت و معرفی آنها به نهادهای حمایتی و کمک در جهت ایجاد اشتغال برای اهالی از دیگر اعمال انجام شده توسط این گروه است.

مسئول گروه جهادی فرزندان روح‌الله ادامه داد: محله جوادالائمه از آسیب‌های مختلف اجتماعی رنج می‌برد و مسؤلان بایستی نگاه‌ای جدی به آن داشته‌باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار